Rabu, April 11, 2012


Ps: Inilah akibatnya bila pemimpin PAS ni dah mula jadi GILA KUASA sampaikan rakyat sendiri diorang abaikan. Ahli parti jangan cakap la. Lagi la diorang buattak tau.

Sebab itulah di Kedah merekz sering bertelagah sesama sendiri sebab mereka jelas tidak ikhlas menjalankan amanah yang telah diberikan. Mereka lebih pentingkan kuasa.

Ke mana perginya sikap perjuangan fisabilillah yang selama ini dilaung - laungkan oleh pemimpin PAS? Takkan la diorang nak harapkan ahli je yang fisabilillah. Kalau macam tu, baik tak payah!!! Setakat cakap je lebih, tak HAPAH pun diorang tak buat!!!
Apabila ahli-ahli PAS mengadakan demonstrasi di depan Wisma Darulaman, menyatakan ketidak puasan hati mereka terhadap isu air dan ketidakmampuan Ustaz Azizan sebagai Menteri Besar pada 10.10.10, PAS terkedu. 

Tidak pernah Parti yang paling kuat memutar belit, waima ayat Al-Quran pun dibelitkan ini terkedu sedemikian rupa. Satu-satu sebabnya ialah mereka yang datang berdemonstrasi pada 10.10.10 tersebut adalah orang-orang kuat PAS sendiri. 

Antaranya ialah Cikgu Non, Ustaz Najib Fahami, Mohd Noor Abdul Rahman yang merupakan antara bekas tunggak PAS Kedah, peneraju dan pengasas institusi dibawah PAS dan Institusi yang pro PAS. 

Tidak ada jawapan kukuh dari Ustaz Azizan melainkan memperlekehkan pihak yang membuat demonstrasi ini. 

Kes ini juga pukul berturut-turut kepada PAS Kedah yang baru-baru ini lumpuh di Pendang gara-gara 15 AJK Kawasan meletakkan jawatan secara serentak.
Ulasan-ulasan kononnya cara mereka menyatakan protes adalah tidak berhikmah, dan sepatutnya dilakukan dalam mesyuarat akan hanya memalukan PAS kerana selama ini itulah cara yang sering digunakan PAS untuk mengkritik pihak pemerintah sebelum ini.
Hendak diikut kata-kata pihak yang mengkritik bermakna Ustaz Azizan perlu meninggalkan kerusi empuk MB, sebaliknya jika PAS menolak kritikan pihak ini bermakna tiada demokrasi dan kebebasan meluahkan pendapat. 
Apa saja tindakan PAS, bahananya tetap tidak terlepas. Sebaliknya UMNO dijadikan kambing hitam.
Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. macamana pas nak memperjuangkan perjuangan fisabillah sedangkan dia duduk serumah dengan lahanattullah[dapkr]yang dipanggil pr..ketiga tiga parti ini suaranya aje yang sama tapi niat mereka lain lain.mereka hendak merebut putrajaya dari kerajaan umno dengan cara menghasut memujuk dan membohongi raayat terutama orang melayu dengan menggunakan kebijaksanaan politik mereka masing masing supaya mengundi mereka[pr].jika salah satu parti mereka[pr] menang lebih banyak kerusi parlimen dari bn dia akan meletakkan kedua dua parti pr yang lain yang kurang menang kerusi parlimen daripada dia dibawah naungan dia.macam umno letak mca dan mic dibawah naungan umno.dijangka dap akan menang lebih kerusi parlimen.dari itu orang melayu kena belajar dan tahu fakta politik.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping