Isnin, April 23, 2012


Ini satu skandal yang cukup pelik dan menghairankan semua orang. Secara tiba - tiba sahaja, isu ini menjadi topik bualan dikalangan rakyat.

Sebelum ini, Si Mak lampir Zuraida tu tampil membuat sidang media mendedahkan isu berkaitan dengan Datuk Seri Shafie Afdal dan Zahida Rafik.

Pendedahan itu dibuat berdasarkan laporan Polis yang dibuat oleh bekas pemandu Zahida yang dituduh mencuri duit sebanyak RM200ribu.

Dalam laporan Polis itu, Bekas Pemandu Zahida, Noor Azman tidak pula menafikan dakwaan Zahida yang dia mencuri duit tersebut.

Sebaliknya, dia kat duit tu diberikan oleh seorang pemimpin bertaraf Menteri yang KONONnya ada hubungan dengan Zahida.
Zahida sebelum ini membuat laporan polis terhadap Noor Azman yang dikatakan telah melarikan sejumlah RM200,000 wang syarikatnya setelah meminta pemandunya itu memasukkan wang tersebut dalam akaun syarikat perniagaan milik keluarganya.
Minggu lalu, Noor Azman pula membuat laporan polis mendakwa bahawa seorang menteri Kabinet menyerahkan wang sejumlah RM1.5 juta kepada Zahida.
Selepas pendedahan itu dibuat, Si Mak Lampir tu pun mendiamkan diri. Tak de pulak dia bercakap atau mengulas mengenai perkara tersebut.

Sebab apa? Kenapa pulak dia tiba - tiba terdiam? Adakah kerana dia terkedu apabila orang ramai mempertikaikan tindakan dia membela seorang pencuri?

Hanya semata - mata untuk memburukkan imej Datuk Seri Shafie dan Barisan Nasional, seorang pencuri pun sanggup dibela oleh Pakatan Pembangkang.

Tidakkah tindakan seumpama itu boleh dianggap jijik dan memalukan? Tapi, apa nak heran ye tak. Benda tu memang dah jadi kebiasaan dikalangan Pakatan Pembangkang.

Sedangkan seorang Penzina dan Peliwat pun diorang sanggup bela. Inikan pulak kalau setakat seorang pencuri. Lagi la diorang mampu buat!!!

Hakikatnya, tindakan Si Mak Lampir ni hanya satu taktik untuk melarikan diri dari terus dipertikai mengenai isu Azmin Ali.

Mak Lampir tu sekadar nak ubah tumpuan rakyat dari isu skandal saham Si Azmin dan hubungan sulit diantara isterinya dengan Si Ketua Penipu tu.

Itulah tujuan sebenar isu ini dibangkitkan. Bukannya ada tujuan lain sangat pun!!! Sekarang, tembelang diorang dah pecah, apa lagi yang diorang nak kata!!! Gigit jari je la jawabnya!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Sebenarnya perkara ini perlu disiasat sebelum membuat sata fakta yang memburukan seseorang.Jika
    perkara sebegini tidak di bendung ia akan menjadi barah fitnah..jika perkara ini bukan benar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping