Selasa, Mei 08, 2012


Kalau sebelum ini, Pakatan Pembangkang tu sibuk kata diorang nak ke Putrajaya. Yang herannya, kenapa diorang acap kali nak berhimpun di sekitar Kuala Lumpur?

Dalam Perhimpunan Bersih 2.0 tahun lepas, diorang nak berhimpun di Stadium Merdeka. Tahun ini, Bersih 3.0 pulak, diorang nak berhimpun di Dataran Merdeka.

Kedua - dua lokasi tu terletak dalam kawasan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Jauh sangat dari objektif asal mereka. Mungkin diorang tak tahu jalan ke Putrajaya kot.

Jadi, untuk memudahkan kerja mereka, Semut sediakan pelan ke Putrajaya. Peta lokasi dibawah ni adalah bagi acara Himpunan Jutaan Belia sempena Hari Belia Negara.

Banyak acara yang akan diadakan pada hari tersebut. Maka, adalah wajar untuk mereka yang berhajat nak ke sana hafal pelan lokasi ni betul - betul. Jangan sesat macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu sudah la!!!




Selebihnya, korang boleh klik pada link dibawah:
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping