Khamis, Mei 03, 2012


Pergh!!! Mudah sangat puak - puak Pakatan Pembangkang ni tabur cerita yang bukan - bukan. Diorang dah dapat 'sedap', nak suruh orang lain pulak pikul beban.

Ini la perangai buruk yang dimiliki oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Perangai masing - masing tak ubah macam monyet. Semuanya macam sial belaka!!!

Dah Si Assmin tu yang gatal sangat nak buat kerja yang tak senonoh, dia sendiri la kena tanggung. Apa pasal pulak nak suruh PM yang pikul tanggungjawab pulak?

Adakah Datuk Najib yang suruh Si Assmin tu bagi 'Aiskrim' dia dijilat oleh Awek dalam gambar tu? Adakah Datuk Najib yang sebarkan gambar tersebut dalam blog?

Jawapannya, korang sendiri pun boleh fikir. Datuk Najib tak de kena mengena lansung dengan insiden Si Assmin tu pergi ke rumah awek tu. 

Ke Si Assmin tu memang bodoh sangat sampai begitu mudah untuk terjerat dalam perangkap yag kononnya dipasang oleh UMNO? Apa ke bongok sangat diorang ni!!!

Sekarang ni, Si Assmin tu kata dia nak saman Utusan sebab menyebarkan gambar tersebut dalam akhbar mereka. Tak payah masuk mahkamah, dah boleh tau dah keputusannya.

Utusan hanya buat laporan berpandukan kepada pendedahan yang dibuat dalam blog sahaja. Kenapa Si Assmin tu tak saman blog tersebut?

Nampak sangat la diorang ni memang jenis manusia yang suka menyalahkan orang lain akibat keBODOHan dan keBEBALan diri masing - masing. Dah kantoi kencing tengah jalan, lagi mau tuduh orang lain. Macam Sial!!! Kalau dah dasar bodoh tu, bodoh la jugak!!!
SHAH ALAM - Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mahu menyaman Utusan Malaysia RM100 juta kerana menyiarkan laporan klip video seks yang menggambarkan kononnya si lelaki adalah beliau.
Kelmarin, Azmin menafikan beliau lelaki yang dirujuk dalam laporan dan gambar-gambar yang mengiringnya.

Naib Presiden PKR, N. Surendran berkata, dakwaan dan gambar-gambar yang digunakan adalah rekaan semata-mata, bermotifkan politik dan tahap kewartawanan yang sangat menjijikkan.

"Hari ini, Azmin menerusi peguamnya Edwin Lim Suren & Soh mengeluarkan tuntutan kepada  Utusan Melayu (Malaysia) Berhad yang memiliki Utusan Malaysia dan editor agar menarik balik dakwaan-dakwaan itu dan membuat permohonan maaf di muka depan Utusan Malaysia," kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan petang ini.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Bro wa rasa elok lu letak kat mana-mana dalam blog ni amanat Haji Hadi ini sebagai satu latar kat kerana khabarnya ianya bolih menjadi azimat untuk halau iblis pakatan haram :-
    Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
    -DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
    Haji Hadi berkata:
    “Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
    Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.
    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”
    lu letak la vidio nizar dok menipu katanya PM dah jumpa pimpinan ATM bagi menjadikan negara ini kekal dalam pemerentahan BN dengan pertanyaan mana buktinya, ataupun vidio Haji Adi dok berbohong katanya umno telah melepaskan air diempangan semasa pr tenang menyebabkan pas kalah teruk. atau pun mana-mana kepimpinan pembankang dok membohong. dengar cerita kaedah ini boleh menutup mulut hantu pembankang dari menyerang kau.

    BalasPadam
  2. Ha..ha..haaa.... Itulah ilmu yg diturunkan oleh Ketua Umum. Kawan org baik, kita jd baik & sebaliknya. TG pun dah kena tempias. Utk nak selamat, mulalah keluar ayat Quran @ hadith yg ditafsir ikut kehendak politik. Takde org nak hormat TG kecuali penyokong tegar kerajaan langit..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping