Khamis, Mei 03, 2012



Hah!!! Jangan korang ingat Si Ketua Penipu tu setakat ada satu senjeta je yang dia boleh guna untuk membalun orang. Tapi, dia ada senjata lain.

Sebelum ini, semua orang dah tau 'senjata' Si Ketua Penipu tu mampu memakan orang. Tapi, sayang. Akhirnya, 'senjata' tu dah memakan tuan.

Jelas, 'senjata' yang mampu membalun 'depan dan belakang' tu telah membuatkan Si Ketua Penipu tu terkedu dan terdiam. Sampai hari ini, dia masih tak dapat nak elak.

Isu skandal liwat dia terhadap Mohd Saiful masih lagi belum selesai. Skandal mengenai Chinadoll masih lagi tidak dapat dijawab.

Sekarang, kenali senjata lain yang dimiliki oleh Si Ketua Penipu tu dengan pendedahan berikut. Jangan sampai kita sendiri menjadi mangsa 'sejata' Si Ketua Penipu tu sudah la!!! Kalau tidak, Naya Woo!!!
AIDCNews – Senjata utama faktor kekuatan dan kelemahan Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dikenalpasti oleh ‘kumpulan pemikir bebas’ yang mengadakan pertemuan tertutup minggu lepas.
Kumpulan pemikir bebas yang tidak mahu nama ahli-ahli mereka didedah merumuskan satu-satu senjata yang menjadi faktor kekuatan dan kelemahan Anwar adalah ‘Faktor X’ yang salah satunya daripadanya adalah ‘Faktor Janji’.
Faktor ini hampir sama dengan pendapat Profesor Dr Chandra Muzaffar yang ditemui pada 30 Jun 2011 yang merumuskan kekuatan Anwar adalah ’2 D’ iaitu ‘Demagogue’ dan ‘Demonstrasi’
‘Demagogue’ merujuk tentang pidato-pidato yang berkarisma menyentuh emosi, prasangka dan pujuk rayu serta janji-janji yang membina pengharapan.
Manakala ‘demonstrasi’ pula merujuk kepada satu perhimpunan yang bertujuan untuk menimbulkan ‘kekacauan’ dalam masyarakat untuk menarik perhatian masyarakat antarabangsa.
Dengan harapan melalui siri-siri demonstrasi itu akan dapat mengugat kestabilan negara dan menggulingkan negara melalui ‘kumpulan minoriti’ jalanan.
Siri-siri perhimpunan BERSIH, BERSIH 2.0, BERSIH 3.0 dan Occupy adalah sebahagian daripada strategi untuk mencapai objektif tersebut.
Kajian UIA
Kajian Prof Datuk Syed Arabi Idid daripada Jabatan Pengajian Komunikasi UIAM yang bermula dari Mac 2008 hingga Julai 2011 merumuskan populariti Anwar mula merudum sejak Oktober 2008.
Menurut rekod, dari Mac hingga Oktober 2008, terdapat dua peristiwa besar yang berkaitan dengan Anwar iaitu kes liwat yang membabitkan dirinya dengan pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan dan ‘Janji Agung Anwar’ membentuk kerajaan 16 September.
“Pada waktu itu (2008), dia (Anwar) janji macam-macam..bila datang isu skandal (kes liwat yang membabitkan dirinya), dia tidak mampu nak jawab. - Seterusnya, klik kat sini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping