Khamis, Mei 03, 2012


Wah!!! Ini kali kedua Si Khalid Gagap ni melepaskan tangan dan tidak memberi apa - apa komen mengenai skandal yang melanda pemimpin Pakatan Pembangkang.

Kali pertama ialah insiden yang berkaitan dengan kes khalwat Si Ostad Badrol tu. Dia hanya mendiamkan diri dan tidak akan masuk campur.

Malah, kata Khalid, pihak Kerajaan juga tidak akan mengambil tahu mengenai kes tersebut. Biar lah pihak JAIP menyiasatnya, kata dia.

Kali ini pulak, kes berkaitan dengan Si Azmin Ali. Bila bertemu dengan wartawan, Si Khalid Gagap ni hanya menyatakan 'No komen' dan tersenyum.
SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengambil sikap berlepas tangan berhubung dakwaan foto lucah seiras Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali dengan seorang wanita yang kini tersebar luas dalam berbagai blog.
Beliau sekadar menjawab ‘tiada komen’ dan tersenyum apabila soalan mengenai perkara ini diajukan para pemberita selepas mesyuarat mingguan exco di Bangunan SUK, di sini petang tadi. Beberapa exco yang hadir turut tergelak kecil.
Kenapa dia senyum? Macam ada yang tak kena je dengan senyuman dia tu. Dia gembira ke Si Azmin ni terperangkap dalam jerat dia sendiri?

Dan kenapa pulak beberapa Exco yang hadir dalam sesi tersebut turut tergelak kecil apabila wartawan bertanya soalan tersebut? Heran bukan?

Bukan apa. Umum tahu perbalahan terbuka diantara Si Azmin dan Si Khalid Gagap ni dalam perebutan kuasa di Selangor. Masing - masing nak tunjuk bagus.

Yang paling jelas, Si Azmin tu mahu merampas kerusi Menteri Besar dan memegang tampuk pemerintahan Negeri agar dia dapat 'menguruskan' Negeri Selangor.

Bagi Azmin, Khalid jelas GAGAL mentadbir negeri dengan baik. Banyak 'peluang - peluang' yang telah dilepaskan begitu sahaja.

Azmin juga pernah mendesak ahli akar umbi untuk mengusulkan pemecatan Si Khalid Gagap dari jawatan tersebut. Tapi, ianya tak diendahkan oleh pucuk Pimpinan.

Jadi, tak hairan la kalau Si Khalid Gagap tu hanya mendiamkan diri dan 'tersenyum' bila wartawan tanya pandangan dia mengenai skandal Si Azmin tu. Senyuman dia penuh bermakna!!! Hahaha!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. bro semut,

    kalau nak kata barua ni senyum pun ko taruh la pic tgh senyum...

    yg ko tayang muka musibat ni dgn rambut macam sial ni apa kes???

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Rambut Serabai gila! Pemimpin Patut nampak Kemas. Tapi serious doh, pr memang tak layak lah Jadi Karajan Selangor. Banyak sangat conflict. Rakyat Semua dah tau kebenaran. Confirm la pru13 bn memang. Pr dah tak boleh pakai. Bye bye pr. Dah la sekutu israel.

    BalasPadam
  3. Ketua Umum suka belakang, Timbalan Presiden suka diisap tak boleh ke? Bukan zina sbb bukan masuk lubang pu.... Tanyalah Presiden Pas hukumnya. Mungkin hukumnya harus sbb kepala dah berat berfikir macmana nak kelentong penyokong bahlul..

    BalasPadam
  4. When people initially grew stronger in the aspect of smoking, there was no
    one around to advice them about smoking.
    Even the cigarette packet says it is injurious to health; the product will
    not be on hold as they need to make their own money.
    But if you are strong enough and thus you seriously want to come out of it, then
    vaporizers are the one of the product which will help you in coming out of the
    awful habit as well as live a peaceful life with your
    family.

    Feel free to visit my weblog: Vaporizer

    BalasPadam
  5. It also is forbidden which makes it all the more alluring to teenagers, thus the low starting age for many people.
    By taking your time and shopping around you can buy a good quality battery for a
    good price. A very pure vapour which involves brining out the best
    active ingredients out.

    My web-site :: Vaporizer

    BalasPadam
  6. When I lived in England, I also talked to police, social workers and
    "screws" (prison workers). She was an experienced smoker, quite
    younger than me. The drug Nicotine is one of the regularly abused and commercially
    available drugs in the society.

    Also visit my weblog ... Vaporizer

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping