Selasa, Mei 08, 2012


Fuh!!! Tak habis - habis lagi isu berkaitan dengan salah laku moral dikaitkan dengan pemimpin Pakatan Pembangkang ni rupanya ye.

Masih banyak lagi isu yang berkaitan dengan perkara tersebut akan didedahkan kepada rakyat dari masa ke semasa. Dari Ketua Umum ke Timbalan Presiden, semua ada skandal.

Kali ini, dengar cerita, ianya berkaitan dengan Naib Presiden pulak dah. Nasib baik bukan Si Nurul Izzah tu ye tak. Walaupun dia juga MUNGKIN ada skandal dengan Mahasewel.

Meh ikuti pendedahan yang dibuat dibawah. Semuanya bermula dari laporan yang didedahkan oleh Si Raja Tikus seperti yang disiarkan dibawah:
Selepas gambar Azmin bersama oleh seorang wanita didalam jamban yang masih panas diperkatakan timbul pula cerita baru mengenai masaalah moral pemimpin PKR.



Kali ini adalah Tian Chua, Ahli Parlimen Batu terkenal dengan kes mengigit anggota polis rupanya ada skandal hantam anak perempuan pemimpin pakatan hingga bunting.

Akibat daripada itu,anak yang dikandung terpaksa digugurkan agar dapat disembunyikan daripada pengetahuan umum.

Pendedahan ini dibuat oleh blogger pakatan Raja Petra Kamarudin didalam blog beliau. 
Menurut RPK ,Dr Syed Husin Ali turut mengetahui kes Tian Chua membuntingkan anak pemimpin pakatan.

Manakala sumber dari dalam PKR sendiri ada mengaitkan keintiman Tian Chua dengan beberapa gadis melayu. Cuba anda teka mana satu yang berjaya dibuntingkan oleh Tian Chua... Perempuan ini kah? 
Sekarang, adakah rakyat masih nak pilih Pakatan Pembangkang sebagai pemimpin Negara dimasa akan datang? Korang fikir la sendiri!!! Jangan sampai kes macam Semut cerita tadi jadi kenyataan sudah la!!! Masa tu, menyesal pun dah tak berguna dah!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. mcm puk+mak je iklan kat atas nih..muntah aku nengok..siyal betol

    BalasPadam
  2. Bodoh gila speculative nak mampos post sampah

    BalasPadam
  3. post ni mcm ade unsur fitnah...ingat,dosa memfitnah same mcm membunuh orang...kalau kat dunia boleh la sesuka hati wat post mcm ni...kat akhirat nnti takut terseksa...pliz think bout it

    BalasPadam
  4. blogger pakatan Raja Petra Kamarudin SIAPA DIA NIE... PADA NAJIB??? Ape jer yg dia tulis kat Paper BN,POLIS,FRU,KDN,BOMBA,HOSPITAL, RELA,PENGAWAL KESELAMATAN,TENTERA,DLL SEMUA kena ambil tindakan serta-merta... hehehe Raja Petra PM Malaysia ker??? hehehe.. mcm-mcm jer.. KESIAN BN, dah tak ada modal cerita, BN Boleh BODOH-BODOH kan org-org dier jer, org lain sorry ler... pls ler... MATANG sikit.... kasi lah dengan bukti, jgn OMONG kosong jer.. pls, bukan nya ape, nampak sangat BODOH + SOMBONG nya BN nie... aduh... kesian.... BN, tak ade cerita lebih BERNAS ker....?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping