Selasa, Mei 08, 2012


Kalau dah cantik, pakai apa pun orang akan kata dia cantik jugak. Jadi tak heran la kalau Si Neelofa ni kelihatan menarik walau apa pun yang dia pakai.

Tengok gambar dia pakai baju tidur ni, agak - agak korang, dia pakai make up tak? Kot kalau dia pakai make up jugak, tak tau la. Hehehe...

Tapi, gambar dibawah ni memang sah dia tak pakai make up sebab gambar dia masa kecik. Budak kecik dulu tak reti pakai make up ni. Budak kecik sekarang je yang pandai.


Apa - apa pun, Semut ucapkan tahniah buat warga Felda yang telah menerima durian runtuh hari ini. Ternyata, durian runtuh ni bukan durian busuk macam kata Si Nurul Izzah.

Bukan apa. Si Nurul Izzah ni dengki sebab dia sendiri tak dapat duit tu. Maklum la. Papa dia kan Kaya Raya dan Duduk dalam Istana. Mana boleh dapat duit tu.

Bagi mana - mana warga Peneroka yang tak nak durian runtuh tu, boleh la sedekahkan kepada anak - anak yatim dan fakir miskin. Ada jugak manfaat dan faedahnya dari korang dok buat cerita yang bukan - bukan!!!
JERANTUT - YAB Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Bin Tun Abdul Razak telah mengumumkan durian runtuh kepada seluruh warga peneroka FELDA yang berjumlah RM1.689 bilion buat 112,000 keluarga peneroka. 

Jumlah ini disifatkan sebagai yang lebih besar dari Bantuan Rakyat 1Malaysia yang disampaikan sebelum ini.

Fasa 1, setiap ketua keluarga warga peneroka akan menerima sebanyak RM5,000 hari ini. Fasa 2 pula, RM5,000 akan diberikan kepada setiap isteri peneroka. Manakala Fasa 3, RM5,000 kepada setiap generasi kedua FELDA yang melibatkan anak - anak peneroka. 

Setiap keluarga dijangka menerima sebanyak RM15,000. Ianya tidak termasuk pemberian saham Felda Global Venture Holding yang bakal dilancarkan kelak.

Pengumuman tersebut dibuat dikawasan Felda Jengka 8, Jerantut dihadapan 50,000 orang warga Peneroka yang berada dikawasan sekitar. - BPUNP
Categories:

3 ulasan:

  1. bkn baju tido.jgnla wat cerita...sah2 dia baru shoot...
    ni ha gambar dia..... http://redglow-portfolio.blogspot.com/2011/06/neelofa-by-redglow.html

    BalasPadam
  2. Baju tidur ke...baju makan ke.....jangan salah guna kecantikan anugerah Allah.Wasalam.

    BalasPadam
  3. nk invest la atas tu. 10k cukup x?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping