Selasa, Mei 15, 2012

"AIYAK!!!'
Haduh!!! Sudah la Biawak oi!!! Tak usah la nak jadi Pungguk merindukan bulan pulak!!! Kalau dah spesis Biawak tu, biawak la jugak!!!

Jangan la mengabihkan masa pujuk orang yang dah kecewa dalam perjuangan hakiki parti Ultra Chauvinist agar dia kembali. Orang dah kecewa, nak dipujuk buat apa.

Tak usah la dia nak cuba berlakon dengan rakyat dan menunjukkan KONONnya dia prihatin dengan Tunku. Selama ni, menda tengkoraknya yang dia buat?

Setakat pilih Tunku jadi Naib Pengerusi Boneka dan tak bagi ruang untuk dia bercakap buat apa!!! Sekarang baru sibuk nak merayu itu ini. Baik tak payah!!!

Rakyat pun dah sedar hakikat bahawa DAPigs hanya sebuah parti yang Ultra Rasis, Ultra Chauvinist dan Ultra Komunis!!! Yang tu memang dah tak dapat nak ubah. Jadi, jangan buang masa tak tentu arah!!! Orang Melayu memang WAJIB tolak DAPigs!!!
PETALING JAYA: Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim menegaskan bahawa beliau tidak akan sekali-kali mengubah keputusannya dan kembali menyertai parti itu walaupun dipujuk untuk berbuat demikian.
Tegas Tunku Abdul Aziz, sebagai seorang ahli politik yang berprinsip, pendirian beliau untuk meninggalkan DAP dibuat berdasarkan pertimbangan rasional tanpa dipengaruhi emosi.
"Tidak..tidak...tidak, saya tak akan pertimbangkan keputusan yang telah saya buat. Ini keputusan muktamad. Lagipun keputusan ini bukan sesuatu yang mudah dibuat.
"Saya tidak buat keputusan secara terburu-buru. Ini bukan perkara main-main," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Selasa.
Tunku Abdul Aziz berkata demikian sebagai mengulas mengenai kenyataan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang mahu beliau mengubah keputusannya dan kembali bersama DAP.
Lim yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang turut menyatakan kesedian menghubungi dan menemui Tunku Abdul Aziz dan berbincang agar beliau mengubah keputusan untuk berundur dari parti itu.
Pada Isnin, dalam satu rancangan televisyen, Tunku Abdul Aziz yang dilantik sebagai naib pengerusi sebaik sahaja menyertai DAP pada Ogos 2008, mengumumkan hasratnya untuk keluar dari parti itu berikutan tiada persefahaman dengan pucuk pimpinannya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. si biawak ni pujuk sebab dalam parti babi dia melayu tak ramai ada lah 2 - 3 ekor, jadi dia takut bila satu dah keluar yang lain takut nak masuk...jadi terpaksa laaa dia melutut merayu supaya stay dalam parti keluarga godfather dia...biar jadi tunggul..biar jadi pencacai/barua..biar jadi baghal..tu adalah jawatan melayu dalam DAPig

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping