Selasa, Mei 08, 2012


Ini ada satu kes yang  Semut dengar baru - baru ini dari beberapa orang rakan di Pejabat Agama Islam. Ianya berlaku apabila satu serbuan dilakukan di tempat rekriasi.

Tempat - tempat macam ni, biasanya menjadi tarikan kepada orang - orang muda itu memadu kasih. Nak pulak dimalam - malam hari.

Ada satu pasangan tu ditahan dan disoal siasat bagi mendapatkan latar belakang mereka. Kata mereka masih menunut di Universiti.

Kebetulan sekarang tengah cuti semester, maka mereka mengambil peluang untuk bertemu dan 'bersantai' bersama di tempat rekriasi ni.

Umur mereka dalam lingkungan 20-an. Yang lelaki, boleh tahan la muka dia. Yang pompuan pulak memakai tudung. Tak pasti la tudung labuh ke tidak.

Kedua - duanya berasal dari tempat yang sama. Tapi, masing - masing melanjutkan pelajaran di Universiti yang berlainan.

Jadi memang patut sangat la diorang ni bertemu dan berjumpa 6 bulan sekali ketika cuti semester. Maklum la, cinta pandang pertama. Sejak dari sekolah lagi katanya.

Bila ditanya, adakah mereka tidak tahu yang ianya haram berdua - duaan ditempat yang sunyi dan tidak nampak dek orang ni? Jawapan yang diberikan dek budak lelaki tu mudah:

"Saya mengikut PKR. Mereka memperjuangkan Hak Asasi Rakyat dan memberikan Kebebasan Rakyat untuk melakukan apa sahaja semahu mereka," kata budak tu tadi.

Selesai menceritakan kisah tersebut, Semut hanya mampu tersenyum seorang diri sambil memikirkan, bala apa yang bakal menimpa anak - anak kita dimasa depan?

Adakah ini yang diperjuangkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu selama hari ini? Adakah Si Ketua Penipu tu nak menanggung dosa anak - anak ini dikemudian hari? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: , , ,

16 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ai...nk bukti apa pulak ni? bkn ke Pakatan Haramjadah tu memang memperjuangkan Hak Kebebasan Manusia?

    Jadi, memang perkara ni tak mustahil berlaku. Sedangkan keputusan Majlis Fatwa pun diorang boleh tentang secara terang - terangan, inikan pulak Hukum Islam.

    Penzina dan Peliwat pun diorang boleh angkat jadi pemimpin. Apa nak heran.

    Tak pakai tudung pun kira hak asasi rakyat jugak kan? Jadi, kenapa korang marah? Hehehe...

    BalasPadam
  3. syazwan...nape awak jd binatang pulak ni..awak bace x tulisan kt atas tu..kalau nk bg komen pun tgk la sama..yg lu mrh smpai melarat tu nape..kau terhasil dr hubungan mcm tu ke??

    BalasPadam
  4. Susah kalau bercakap atau berdebat dengan orang yang tidak faham ni

    BalasPadam
  5. muahahahaha ajaran anwar dengan nik ajis dah merebak..hebat hebat

    BalasPadam
  6. anwar same as Darwin's.. adapt jungle ideology to human law.... beruk can think much better than anwar..

    BalasPadam
  7. geng PAS takbir Allahuakbar demi agenda Ambiga...hah dasyat tak tu...gila betui puak PAS ni

    BalasPadam
  8. Chemie
    Sekarang nama Ambiga dh top kat Madinah.., nama Nik Ajis dgn Hadi bila lg ????

    BalasPadam
  9. Aku sarankan tak payah baca blog puak2 ni. Kebanyakan berunsur lucah dan fitnah. Jadi mengelakan tuduh menuduh dalam ruangan komen tu akan jadi tak baik dan kearah mendapat dosa. Sepatutnya mereka menulis tunjukan secara terperinci kemudahan dan jasa2 yang telah kerajaan lakukan dan cari jalan mengembalikan kepercayaan rakyat. Bukannya membuat fitnah. Aku dok sembang dikedai kopi dan sembang kedai kopi dah muak dengan fitnah dan kelucahan dan membuat mereka bertambah kemuakan. Aku lebih suka baca Quran dan Yassin dan blog PRo PR yang ada betulnya dari baca blog lain yang melebihkan fitnah dan kelucahan dari mengelakan aku menanggung dosa kering walaupun sehingga kini aku masih setia dengan UMNO.

    BalasPadam
  10. anon 1:23

    Aku pro UMNO pun baca Al Quran jgk...tapi x de la nak sokong seorang peliwat dan penyondol cina doll...bukti video anwar cina doll dah cukup kuat ko tolak dia...fitnah tu tuduh tanpa bukti yg sahih...ko bayangkan kalu ko tu anwar...kalu x menyondol cina doll tu, x kan x leh saman ataupun bersumpah...fikir skit

    BalasPadam
  11. aah..kebebasan..sebab tu ROSMAH BEBAS PELUK SANA SINI XPAKAI TUDUNG...OOO OOII ROSMAH..LIRIK MATAMU BUAT NAJIB LEMAH LUTUTTTT

    BalasPadam
  12. Syazwan tu aku rasa dia xpat hak kebebasan tu yg meroyan ha..ha...

    BalasPadam
  13. yg buat adegan lucah tu bukan org pkr ke? isk isk isk ... lebih teruk pelaku dari penyebar... yakkk jijik...

    BalasPadam
  14. syazwan saidan lebih hina dari binatang....

    BalasPadam
  15. Bukti tengkorang dia..
    BERLAMBAK BUKTI yg ada pun x nak percaya, lagi mau bukti?..

    Gamaknya korang keluar dari B*R*T Mak korang pun korang x caya..siap mintak bukti lagi..hahahaha

    BalasPadam
  16. assamualaikum saudara Syazwan.andai kata nko ada tunang lagi seminggu nak nikah,pada satu mlm nko dpt tahu tunang nko kena cekup dgn JAIS sbab berduaan dgn laki lain.ape perasaan nko, msti nko syak gila2 punyakan.ape persepsi nko, ape kpercayaan nko trhadap tunang nko tu.adakah nko nak trus nak buat bini...atau nko nak serang JAIS tu sebab itu semua fitnah walaupun dh ade bukti depan mata nko tu...soo same juga dgan kes nie,masih boleh harap ke orang mcm nie jd pemimpin nnti...kalo nko ade akal nko PIKIQ sendiri...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping