Selasa, Mei 08, 2012


Halamak ai!!! Tak malu betul la puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Kalau dah kote tu jenis yang bengkok, tak payah la susah - susah nak ditegakkan.

Bukan apa. Takut nantu bila dah tegak, ia akan memakan diri. Tak pasal - pasal je nanti, dia pulak yang jadi mangsa. Dah la kote tu tak kenal jantan betina.

Kot ye pun nak menipu rakyat, cari la cara lain. Jangan la buat cerita yang bukan - bukan. Kalau dah kantoi tu, mengaku je la!!! Nak suruh buat tribunal apa kejadahnya lagi!!!

Si Rafizi Jambu tu kata Setiausaha Agung PKR sebelum ini sudah mendedahkan bukti berkaitan dengan dakwaan terhadap Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR.

Bukti menda kejadahnya Rafizi oi!!! Si Mat Muka Bulan tu pun dok desak Pengerusi dan Timbalan Pengerusi tu dedahkan diorang ahli UMNO Cawangan mana. Bukti jadah dia!!!

Kalau dia tau Pengerusi dan Timbalan Pengerusi tu ahli UMNO Cawangan mana, kenapa tak didedahkan kepada media? Kenapa pulak kena tubuhkan Tribunal dulu?

Semuanya akal nak menipu belaka. Sama la macam Si Mahfuz Bean tu. Cakap je ada bukti. Bila suruh didedahkan, satu hapah pun dia tak mampu. 

Setakat tunjuk sekeping kertas, budak sekolah tadika pun tau buat!!! Apa, dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke nak ditipu semudah itu?

Buat sekian kalinya, Semut sarankan kepada Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR agar mengambil tindakan terhadap puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Saman diorang. Jangan bagi diorang peluang buat dakwaan yang bukan - bukan!!!
PETALING JAYA - PKR mahu kerajaan menubuhkan sebuah tribunal bagi meneliti status Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof dan Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar masing-masing sebagai Pengerusi dan Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) ekoran dakwaan bahawa mereka masih ahli Umno.

"PKR akan menulis secara rasmi kepada (Perdana Menteri) Datuk Seri Najib Tun Razak bagi menggesa penubuhan tribunal ini.

"Surat rasmi ini akan diserahkan secara tangan ke Pejabat Perdana Menteri Khamis ini," kata kenyataan media dikeluarkan oleh Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli dan anggota Biro Politik parti itu, R. Sivarasa hari ini.

Kata mereka, pendedahan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PKR,  Datuk Saifuddin Nasution Ismail bahawa Pengerusi dan Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) adalah ahli Umno mempunyai kesan yang besar di sisi Perlembagaan Persekutuan.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. si rafizi ni pun gila gak, dah jelas dua nama tu orang lain, nak tubuh tribunal pukimak dia. tak puas hati lagi. bukannya apa, kantoi malu la tu. saman je dua ekor lembu pkr ni!

    BalasPadam
  2. APA PULAK KENA MENGENA DGN PERLEMBAGAAN??? UTK PINDA PERLEMBAGAAN KENA UNDI 2/3 dlm parlimen . SPR ADE KUASA KE UTK PINDA PERLEMBAGAAN???? KEDUA2 ORG YG DISEBUT TADI WPUN AHLI UMNO, ADAKAH DIA MP ATAU ADUN UMNO??? TU LA RAFIZI, ANDA CUMA MEMEGANG 2ND CLASS LOWER DEGREE JER BUKAN PANDAI SGT BERHUJAH DGN FAKTA. TU LAH MASA STUDY DULU, LIGAT SGT MAIN BONTOT !!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping