Ahad, Jun 10, 2012


Masihkah kita ingat bahawa Si Ketua Penipu tu pernah pergi ke Indonesia dan memburuk - burukkan Kerajaan Pusat dengan pelbagai jenis tohmahan?

Diantaranya, Si Ketua Penipu tu kata, Kerajaan Malaysia telah banyak kali menzalimi rakyat Indonesia dengan memberikan gaji yang rendah walaupun kerjanya berat.

Banyak lagi perkara yang diapi - apikan oleh Si Ketua Penipu tu sehingga mengakibatkan rakyat Indonesia bertindak ganas buat seketika.

Tentunya, apa yang dinyatakan oleh Si Ketua Penipu itu hanya satu penipuan yang jelas dan nyata. Dakwaan yang dibuat hanya tohmahan semata - mata.

Walaupun dia mengatakan yang Kerajaan Malaysia zalim dan sebagainya, dia sendiri turut mengeluarkan ugutan terhadap warga asing, biar pun dia masih belum jadi PM.

Si Ketua Penipu tu kata dengan tegas bahawa barang siapa yang didapati mengundi untuk Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum kelak akan dikenakan tindakan.
Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada warga asing yang mengundi dalam pilihan raya akan datang akan dikenakan tindakan sekiranya kerajaan Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan.

Katanya, warga asing tersebut tidak boleh "merampas" pilihan raya kali ini kerana golongan tersebut tidak layak mengundi.

Anwar mengulas dakwaan bahawa warga asing diberikan hak menugndi dalam usha untuk memanipulasi keputusan pilihan raya akan datang.
Bayangkan. Belum pun dia jadi Perdana Menteri, dah berani nak keluarkan amaran sedemikian. Tidakkah ianya lebih zalim daripada yang dia dakwaan sebelum ini?

Si Ketua Penipu tu seolah - olah membayangkan bahawa warga asing ni mudah dibeli dan tidak ada maruah untuk melakukan perbuatan seperti itu.

Persoalannya, adakah Si Ketua penipu tu mempunyai sebarang bukti untuk menyokong dakwaan yang telah dibuat? Atau adakah dia hanya buat gempar tak tentu arah?

Soal mengenai pendatang asing yang mengundi dalam Pilihan Raya ini bukan satu isu baru. Ianya sudah banyak kali diulang pakai oleh puak Pakatan Pembangkang.

Namun, sehingga ke hari ini, mereka masih gagal untuk membuktikan dakwaan yang dibuat. Ternyata, isu tersebut hanya khayalan mereka semata - mata.

Tujuan utama mereka membangkitkan isu berkenaan hanya untuk mengelirukan rakyat supaya senang mereka memberikan alasan dimasa akan datang.

Sekiranya mereka tewas dalam Pilihan Raya kelak, maka mereka akan gunakan alasan tersebut untuk membangkitkan kecurigaan dikalangan rakyat. 

Seterusnya mewujudkan keadaan huru hara dimana mereka akan mengambil kesempatan. Hakikatnya, itulah yang menjadi perancangan Si Ketua Penipu tu sebenarnya.

Tinggal lagi, dia lupa yang rakyat Malaysia ni tak sebodoh seperti yang dia sangka. Dia ingat rakyat Malaysia ni tak tau yang dia tu Kaki Penipu!!! Kalau tak menipu, memang tak sah!!! Lagi pun, itu je la kerja yang dia tau buat pun!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Heheheheh....anwar ibrahim bagi amaran....macam mana dia tahu warga asing mengundi......heheh inilah jawapannya.....sebab dia pernah dan akan buat benda yang sama untuk dia menang besar dan dilihat sebagai orang yang amat bijak dalam menghayunkan dirinya.......jangan lupa dia juga bayar sana bayar sini ketika ke Indonesia. untuk cari apa ya?

    BalasPadam
  2. warga asing juga nak jadi china doll dia..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping