Rabu, Jun 20, 2012


Hadus!!! Memang bertambah malang la nasib Si Minah Muka Berminyak ni nampak gayanya. Memang tak de orang lansung yang nak 'back-up' dia.

Maka terkontang - kanting la dia keseorangan, mengadap kemarahan ahli - ahli PKR yang dah menyampah dengan dia selama hari ini.

Dia nak harapkan Si Assmin tu tolong dia? Mimpi je la!!! Si Asmin tu kalau boleh nak Si Faekah ni kena tendang dari pejabat SUK. Senang sikit dia nak buat kerja.
Azmin sebaliknya berkata tidak mengenali pihak yang terlibat dalam gerakan tersebut, malah tidak bersetuju serangan terbuka dibuat ke atas Faekah.
Beliau menyarankan agar mana-mana individu atau pihak terlibat segera berhenti untuk menyebarkan kempen mahupun gerakan memburuk-burukkan ahli parti.
“Saya tidak mahu ada pihak ketiga yang cuba mengambil kesempatan. Saya juga beri jaminan kepada Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim (Menteri Besar Selangor) bahawa PKR negeri akan terus menyokong kepimpinan beliau dan bekerjasama untuk menjamin kemenangan dalam pilihan raya umum akan datang.
“Konflik itu adalah perkara biasa dalam mana-mana parti politik. Namun saya tidak bersetuju dengan serangan terbuka kerana dalam parti ada proses untuk sampaikan aduan tersebut,” katanya yang juga Ahli Parlimen Gombak.
Lagi pun, semua orang dah tau yang Si Assmin ni pun memang tak suka dengan Si Minah Muka Berminyak. Banyak kerja dia kena sekat dek Faekah.

Nak pulak Si Faekah ni dari 'camp' seberang. Dari kalangan anak - anak buah Kak Wan Omega. Memang la dia takkan nak bantu. Biar dia mati kering pun tak pe.

Lagi sorang yang memang menyirap dengan Si Faekah ni ialah Ostad Badrol Al - Khalwati. Dia pun ada juga rasa tak puas hati dengan Si Faekah ni.

Mana tidaknya. Peruntukan RM 300juta untuk kerja - kerja Penerangan melalui program SelangorKu diaudit sendiri oleh Faekah. Jadi, tak de peluang la Si Ostad Badrol nak songlap.

Maka, sekarang sudah jelas bahawa dikalangan puak - puak PKR ni pun ada kelompok - kelompok tertentu. Sesama diorang pun ada jugak tak puas hati dengan orang lain.

Tapi, bukan atas sebab perjuangan. Bukan jugak atas dasar Keadilan. Tapi sebab tak dapat 'share' masing - masing. Sebab itulah diorang jadi tak senang duduk.

Kalau ikut bahasa budak zaman sekarang, tengok muka Si Minah Muka Berminyak ni, menyirap je darah diorang. Kecik - kecik je diorang tengok. Itu pasal la diorang desak supaya SI Faekah ni dipecat!!! Buat menyusahkan orang je kerja dia!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping