Jumaat, Jun 08, 2012


Hahaha!!! Masuk kali ni, entah berapa kali dah puak - puak Pakatan Pembangkang tu dimalukan dengan senjata mereka sendiri. Dah jadi macam kes bunuh diri pulak.

Tapi, sayangnya, mereka masih jugak sombong, bongkak, angkuh dan bangga dengan diri sendiri tanpa memikirkan kemaluan diri sendiri dah terdedah.

Sebelum ini, Si Ketua Penipu tu menyatakan yang Pakatan Pembangkang yakin untuk menjarakkan 10 kerusi dengan Barisan Nasional dalam PRU yang akan datang.

Kata Si Ketua Penipu tu, 10 kerusi tu akan datang dari kebangkitan Pembangkang di Johor dan perubahan Politik di Sabah dan Sarawak.

Dia juga turut memaklumkan bahawa akan berlaku kejutan di Sabah tidak berapa lama lagi yang bakal merubah lanskap Politik di Sabah khususnya.
The opposition leader predicted last night a minimum 10-seat margin in Parliament between the federal opposition and the ruling Barisan Nasional (BN), owing to significant inroads made in Umno’s Johor bastion as well as BN’s east Malaysian fortresses of Sabah and Sarawak.
Anwar even hinted of a coming “surprise” to be announced soon in Sabah, which he claimed would change the entire political landscape of the state, where BN presently holds 59 of 60 state seats.
Apakah yang dimaksudkan oleh Si Ketua Penipu tu sebenarnya? Kejutan apa yang akan diberikan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu?

Belum pun persoalan tu dapat dijelaskan, dah timbul pulak berita dibawah ni. Adakah ini kejutan yang dimaksudkan oleh Si Ketua Penipu tu?
BEAUFORT 7 Jun - Seramai 80 bekas pemimpin dan anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) kawasan Beaufort hari ini bertukar haluan menyertai Barisan Nasional (BN) dalam satu majlis khas di sini.

Bekas pemimpin PKR yang juga calon bagi kawasan Parlimen Beaufort pada Pilihan Raya Umum Ke-12, Lajim Yusoff berkata, keputusan menyertai BN kerana percaya terhadap kepimpinan Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman yang membawa pelbagai pembangunan pesat di negeri ini.

"Kami menyertai BN kerana percaya BN betul-betul boleh memajukan Sabah di bawah kepimpinan Datuk Seri Musa Aman kerana selama ini kami perhatikan semua projek Sabah khasnya di Beaufort semuanya berjalan lancar.

Kami tidak percaya lagi kepada parti pembangkang (PKR) yang hanya berangan-angan untuk memerintah negeri Sabah," katanya selepas menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Musa di kediaman Menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal Ehwal Pengguna negeri, Datuk Azizah Mohd. Don di Kampung Limbawang di sini.
Hah!! Macam mana? Bukan satu, bukan dua. Tapi 80 orang PEMIMPIN PKR Sabah yang bertindak keluar dari parti tersebut. Bukankah itu satu berita yang mengejutkan?

Sudah la Bang Non oi!!! Tok sah la dok sibuk nak menipu rakyat dengan cerita - cerita yang bukan - bukan!!! Orang la ni dah tak mau dengaq temberang hang dah!!! Depa dah tau, hang kaki pembohong!!! Sekarang, baru padan dengan muka hang!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping