Rabu, Jun 13, 2012


Pelakon, Izara Aishah, 20, menasihatkan agar kedua rakannya, Neelofa dan Anzalna menyelesaikan pertelingkahan mereka dengan baik kerana percaya perkara itu disebabkan oleh perkara kecil. 

Bagaimanapun, Izara menegaskan dia tidak mahu masuk campur kerana dia tidak tahu cerita yang sebenar.

“Sebagai seorang rakan yang sama-sama menyertai pertandingan Dewi Remaja 2010, saya ingin menasihatkan supaya Neelofa dan Anzalna menyelesaikan perkara ini dengan baik. 

"Harap mereka berfikir panjang sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan dan fikirkan tentang masa depan. 

"Masing-masing sudah punya nama dalam industri dan segala tindakan yang diambil pasti ada akibatnya di masa akan datang. 

"Lebih-lebih lagu mereka sudah punya nama dan mula dikenali ketika ini,” ujar Izara yang ditemui ketika majlis pelancaran drama ‘Naziha’ dan ‘Bukan Bidadari’ pada Selasa.

Dalam masa yang sama, Izara juga mendedahkan konflik di antara kedua-dua orang rakannya itu sudah lama berlaku iaitu ketika masing-masing terlibat dengan pertandingan Dewi Remaja. 

Namun, dia tidak tahu apa punca perbalahan mereka kerana dia tidak pernah bertanya kerana enggan masuk campur.

“Hubungan saya dengan Neelofa dan Anzalna sekarang ini baik-baik sahaja. Kami masih berkawan. Lagipun, saya sudah mengenali Neelofa sebelum kami menyertai pertandingan itu lagi. 

"Kedua-duanya adalah kawan saya. Tetapi dalam hal ini saya tidak menyebelahi mana-mana pihak. Biarlah mereka selesaikan dengan cara sendiri dan mudah-mudahan mereka boleh berbaik-baik selepas ini,” tambah Izara lagi.

Sementara itu, bintang ‘Vanilla Coklat’ ini turut meluahkan pendapatnya tentang penggunaan laman sosial seperti Twitter dan Facebook. 

Jelas Izara golongan artis tidak seharusnya menggunakan saluran itu untuk menghentam mana-mana pihak atau menyatakan sesuatu yang tidak penting.

“Memanglah akaun Twitter itu milik peribadi dan terpulanglah kepada pemilik akaun itu untuk menulis apa yang diingininya. 

"Namun, golongan artis ini selalu menjadi perhatian umum. Oleh itu, segala perbuatan atau kata-kata yang diluahkan pasti ada yang membuat penilaian. 

"Jadi, lebih baik berhati-hati kerana bimbang komen atau status yang ditulis mengundang rasa kurang senang atau kemarahan orang lain,” ujar Izara.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping