Jumaat, Jun 08, 2012


FAILED!!! Itu sahaja yang Semut nak katakan kepada puak - puak Pakatan Pembangkang yang kononnya nak menghapuskan pinjaman PTPTN kalau memerintah kelak.

Mana tidaknya. Baru dibekukan pinjaman tu, dah menggelupor tak tentu arah. Habis semua aset nak digadaikan atas alasan nak bantu pelajar yang malang kononnya.

Itu baru nak dibekukan. Belum dihapuskan terus. Kalau dihapuskan terus, mau Negara jugak yang digadaikannya. Siapa tau ye tak?

Tambahan pulak, diorang bukan setakat GAGAL menguruskan pendidikan percuma sahaja. Tetapi, turut GAGAL menangani isu di UNISEL tu sendiri.

Bayangkan. Dah setahun lebih Khalid Gagap pecat Naib Canselor UNISEL tu atas sebab yang tak munasabah. Sampai hari ni, masih tak de pun lantikan yang baru.

Korang fikir la sendiri. Nak lantik Naib Canselor pun diorang tak mampu, inikan pulak nak bagi pinjaman percuma. Lagi la jahanam jadinya!!!

Itulah akibatnya kalau suka sangat cakap besar, sombong dan bangga diri. Suka sangat cari penyakit tak tentu arah. Sekarang, Baru Padan Muka!!! Tu pun masih tak sedar diri jugak tu!!! Dasar manusia cibai, memang macam tu la!!!
SHAH ALAM - Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) membatalkan pembekuan kemudahan pinjaman kepada penuntut-penuntut Universiti Selangor (Unisel).
Perkara ini disahkan oleh Pemangku Naib Canselor Unisel,  Prof Dr Anuar Ahmad kepada Sinar Harian sebentar tadi.

"Ini hasil perbincangan bersama pihak PTPTN yang dipengerusikan Ketua Eksekutif PTPTN, Agos Cholan di pejabat PTPTN jam 11 pagi tadi.

"Saya kini dalam perjalanan untuk bertemu dengan Menteri Besar Selangor (Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim) memaklumkan perkara ini," katanya.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping