Ahad, Julai 01, 2012


Fuh!!! Gempak gila!!! Punya la ramai orang yang turun ke Kuantan hari ni, melaut jadinya. Ada yang datang naik motor, ada yang datang naik kereta. Ibarat satu gelombang baru pulak.

Tidak dapat ditolak didalam kemeriahan program BN Pilihan Orang Muda ada juga terselit beberapa orang penyokong PAS yang turut menyokong BN.


Jelas mereka yang ditemui menyatakan yang Barisan Nasional telah banyak membantu rakyat dan membangunkan Negara sejak zaman dulu lagi.

Pembangunan yang dijalankan oleh Kerajaan BN juga tidak sama sekali meminggirkan orang muda dimana mereka diberikan peluang seluas - luasnya untuk bersuara.


Program setengah hari ni telah dirasmikan oleh YAB Menteri Besar Pahang dan dihadiri oleh hampir 8000 orang penyokong - penyokong muda dari seluruh Negeri Pahang.

Bercogankatakan "Kekalkan BN, Makmurkan Pahang" jelas memberi impak kepada lanskap Politik di Negeri Pahang secara menyeluruh.



Turut hadir dalam majlis perasmian hari ini ialah YB Khairy Jamaluddin, YB Datuk Rosnah Shirlin, Ketua Pemuda BN Negeri, Ketua Puteri UMNO Negeri, Ketua - Ketua Pemuda dan Puteri Komponen Barisan Nasional, Ahli - Ahli Parlimen serta ADUN - ADUN Negeri Pahang.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. MEREKA2 INI SUDAH FAHAM DAN KENAL SIAPA UMNO DAN MACAMANA KEDUDUKKAN DAN TARAF UMNO DALAM KOMPONEN BN.kalau BN kalah UMNO ikut tumbang dan nasib mereka dan orang melayu akan JATUH SEJATUH JATUHNYA.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping