Selasa, Julai 03, 2012



Wah!!! Berani betul MB Pahang ni ajak Khairy Jamaludin tu berdebat? Dia ajak KJ ke dia suruh KJ berdebat?

Yang sebenarnya, YAB Menteri Besar Pahang ni puji sikap YB Khairy yang berani berhadapan dengan pihak Pembangkang untuk berhujah mengenai isu semasa.

Inilah sikap anak muda yang sanggup mempertahankan perjuangan parti yang selama ini telah banyak membantu generasi muda dari dulu sehingga ke hari ini.

Kita tengok aje la macam mana KJ tu 'Sapu' Ambiga dalam debat mengenai Perhimpunan Bersih dan 'tapau' Si Rafizi Jambu tu dalam isu PTPTN.

Dari info yang Semut dapat, ramai jugak dari kalangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu yang meroyan tak tentu arah selepas Majlis Pelancaran BN Pilihan Orang Muda ni.

Macam - macam la tuduhan dan tohmahan yang telah dilemparkan termasuk la buat fitnah yang bukan - bukan dalam ruangan FB. Dari mana diorang dapat cerita ni?

Sudah tentu la dari penyokong - penyokong Pakatan yang turut hadir dalam program tu. Diorang pun dalam diam sokong jugak Barisan Nasional ni.

Mungkin puak - puak Pakatan Pembangkang ni meroyan sebab program Himpunan Hijau yang diorang kat Kerdau tu tak dapat sambutan kot. Itu pasal la diorang melalak - lalak buat tohmahan bila tengok beribu anak muda sokong BN!!!

Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Khairy terbukti mencipta namanya sendiri
    atas kredbiliti yang beliau ada
    dan bukan bergantung kepada populariti bapa mertua
    sebaimana yang diwar2kan oleh Tun mahathir

    *Dulu aku benci kat Khairy, sekarang aku dah menyampah dgn Tun mahathir!!!

    BalasPadam
  2. Memang KJ menjadi salah satu punca kebencian rakyat terhadap kerajaan Dol Bodohwi yg membawa kepada kehilangan beberapa negeri pada PRU 2008.
    Baru 4 thn org dah lupa tentang perkara ini.
    Bagaimana KJ menang jawatan KP UMNO.......orang dah lupa!
    Kekayaan luar biasa yg dimiliki KJ.....org dah lupa!
    Jgn terpedaya dgn org yg pandai berkata2.....contohnya sudah ada, lihat siapa Anwar Ibrahim hari ini!
    Memang kita mudah lupa yg wang ringgit membolihkan KJ menaja sandiwara utk hayat politiknya yg sepatutnya sudah ditamatkan olih UMNO.

    BalasPadam
  3. Itu membuktikan yang orang UMNO ni tak macam Anuwar yang memang suka menyimpan dendam...

    BalasPadam
  4. KJ anak muda yg sentiasa dibarisan hadapan mempertahankan perjuangan parti mana yg lain, dimana dato2 menteri..?

    BalasPadam
  5. Go Kj go pedulikn depani

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping