Jumaat, Julai 20, 2012


Selaku bakal 'PM' yang baru, Si Mahfuz Bean tu dah pun mengeluarkan arahan dia yang pertama buat seluruh Negeri dibawah pemerintahan Pakatan Pembangkang.

Si Mahfuz Bean tu hari ini telah menyeru supaya seluruh Negeri - Negeri dibawah pemerintahan Pakatan Pembangkang agar tidak menggunakan slogan Merdeka tahun ini.

Kata Si Mahfuz Bean tu, tema tersebut merupakan satu rekaan khusus untuk kempen Pilihan Raya Barisan Nasional semata - mata.
”Tema itu direka khusus untuk kempen pilihan raya Umno BN dan bukan tema yang berjiwa patriotik yang boleh dikongsi oleh semua rakyat,” katanya.
'PM' baru tu jugak turut mengugut pihak Kerajaan agar tidak menyalahkan rakyat sekiranya mereka enggan menyambut Merdeka tahun ini.
“Jika rakyat tidak mahu menyambut Hari Merdeka secara terbuka tahun ini, jangan salahkan mereka kerana itu salah kerajaan Umno BN sendiri.
“Semua itu kerana mereka menolak slogan tidak patriotik itu yang terang-terang berkempen untuk Umno BN. Rakyat tak nak tema itu,” kata Mahfuz.
Sebaliknya, Si Mahfuz Bean tu jugak turut mencadangkan agar seluruh Negeri dibawah Pakatan Pembangkang menggunakan tema 'Demi Malaysia' sebagai ganti.

Hah! Amacam? Hebat tak Si Mahfuz Bean tu? Belum pun dapat jadi 'PM' dia dah pun menunjukkan kuasa dengan memberikan arahan kepada orang lain.

Bayangkan la bila dia dapat pegang kuasa nanti. Entah apa pulak la arahan yang akan dikeluarkan oleh Si Mahfuz tu nanti ye.

Punya la diorang takut dengan pihak Kerajaan Barisan Nasional sampaikan slogan pun diorang takut nak guna? Katanya kuat sangat. Takkan dengan slogan pun diorang takut kot!!!

Nampak sangat la yang Si Mahfuz Bean ni betul - betul memalukan puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Semua benda yang dia pertikaikan hanya layak dijadikan bahan ketawa je. 

Macam mana orang nak terima Pakatan Pembangkang tu secara serius kalau ada pemimpin macam dia ni!!! Memang saja - saja je la kena tolak dengan rakyat kalau macam tu!!! Dah la berangan tak sudah - sudah. Tak sedar diri pulak tu!!! Macam sial!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. hehehe

    Demi Malaysia Janji Ditepati...fuh best tuh!

    BalasPadam
  2. Takkan hang tak tau kot..selama ni dia punya mentaliti macamana..LCE, apa ada...haprak!! Cakap cibai pandai lah dia..mr bean..me bean..kesian kat hang dok teriak..hang tak sedaq ka kat tempat hang pu tadak sapa yg berkenan ngan hang..ptuuii. memecah belahkan rakyat ja keja dia..

    BalasPadam
  3. demi malaysia malaysia kepala hotak hang.. yg duk punahkan kehrmonian malaysia ni sapa? mr bean yg bodoh..otak lembu lagi berguna dari otak mampuh bean..otak lembu juga harganya..otak mampuh bean campak bg babi sondol je.. tu pun klu babi terliur nak sondol..

    BalasPadam
  4. Mr Bean...makin lama makin sasau, khayal...kena tangkap buat urine test mcm ni...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping