Isnin, Julai 02, 2012


Aduh!!! Malunya la muka bila Presiden sendiri tak iktiraf kemampuan yang ditunjukkan oleh Si Din Pudu tu. Nampak sangat yang Hadi Awang pun tak yakin dengan dia.

Tapi, mungkin apa yang dikatakan oleh Si Hadi Awang ni ada betulnya jugak. Malah memang terbukti pun yang Si Din Pudu ni jenis manusia yang tak boleh harap.

Sebagai contoh masa Pilihan Raya Kecil DUN Tenang tempoh hari. PAS Johor bagi dia sepenuh kepercayaan untuk membawa kemenangan kepada mereka.

Harapan yang diletakkan kepada Si Din Pudu tu sebagai Pengarah Pilihan Raya cukup tinggi walaupun dia seorang yang dianggap sebagai orang luar.

Maka, macam - macam cara la dia buat hanya untuk menarik perhatian rakyat kepada Parti Angguk Saja tu yang menurunkan Si Cikgu Mala sebagai calon mereka.

Siap pertikai lagi pasal kerja yang telah dilaksanakan oleh calon Barisan Nasional kononnya dia tak mampu nak uruskan soal tanah milik peribadi rakyat tempatan.

Sekali, bila rahsia Cikgu Mala tu bocor, dengan Si Din Pudu tu ternganga mulut. Dah tak tau nak jawab apa. Terdiam terus sampai la Si Hadi Awang datang menyelamatkan keadaan.

Itu pun, Hadi Awang tu keluarkan kenyataan yang memang tak masuk akal lansung. Ada ke dia tuduh pihak Kerajaan BN bukak empangan air untuk halang pengundi keluar mengundi?

Tak logik lansung alasan yang Hadi Awang bagi. Nampak sangat la dia sengaja nak tutup aib yang dah dibuat oleh Si Din Pudu tu.

Mungkin disebabkan kesilapan itulah Hadi Awang anggap Si Din Pudu ni tak layak nak jadi Menteri Besar Johor!!! Nak selesaikan masalah Si Cikgu Mala tu pun dia tak mampu, macam mana dia nak selesaikan masalah rakyat kelak!!! Alamat, jahanam la jadinya!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Apsal PAS tk ckp yg hujan lebat sebelum PRK Tenang hari tu pun UMNO yg buat....biasalah PR adalah parti mencipta alasan...Salah sendiri tk pernah mahu mengaku, semua salah org aje.
    Ni ke muka2 nk perintah Malaysia ???

    BalasPadam
  2. Tak layakkkkkkkkk... baca nii http://goo.gl/kZkuh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping