Selasa, Ogos 14, 2012


Siapa yang masih ingat dengan minah ni? Sudah tentu hari ini, ramai dikalangan rakyat Malaysia kenal dengan wajah cantik ini sebab dia selalu keluar kat Televisyen.

Melihat wajah ayu, comel dan berada dalam kategori 'Hot Chick', minah ni bisa meruntun hati mana - mana jejaka yang melihatnya.

Tapi malangnya, minah telah mengecewakan seorang pria jejaka tak lama dulu. Dia membuatkan Si Ketua Penipu tu terbengkok 'Anu'nya dikhalayak ramai.

Mana tidak. Dalam sidang media yang pernah diadakan di Hotel Grand Continental Kuching, minah ni buat 'havoc' dengan mengajukan soalan yang paling pedas.


Dia dengan selamba bertanya kepada Si Ketua Penipu tu mengenai jam tangan Omeganya yang dikatakan hilang sewaktu kantoi membalun Chinadoll.

Perkara berkaitan dengan jam tangan Omega dan Chinadoll tu didedahkan kepada rakyat Malaysia oleh salah seorang sahabat baik Si Ketua Penipu tu sendiri.

Dalam pengakuan yang dibuat sebelum itu, Si Ketua Penipu tu cuba untuk meyakinkan rakyat Malaysia bahawa jam tangan eksklusif itu masih dalam simpanannya.

Kata Si Ketua Penipu tu, jam tersebut ada dirumah, dalam simpanan isterinya, Si Kak Wan Omega. Tapi, itu kata Si Ketua Penipu tu.

Bila wartawan mengerumuni  pula isterinya dirumah, tak pasal - pasal je Si Kak Wan Omega menjadi terkedu apabila diminta untuk melihat jam tangan tersebut.

Semua orang tahu. Jam tangan Omega tersebut merupakan edisi terhad dan tidak banyak dijual dipasaran. Harganya pun mencecah jutaan ringgit.

Jadi, bagaimana mungkin Si isteri yang malang itu mampu menunjukkan jam tersebut kerana ianya juga merupakan hadiah pemberian kerabat dari luar Negara. Israel mungkin?

Sehingga kini, persoalan yang dibangkitkan oleh minah ni sewaktu sidang media di Hotel Grand Continental Kuching tu masih juga belum dijawab oleh Si Ketua Penipu tu.

Dia sebaliknya hanya memaki hamun minah ni dengan dakwaan yang bukan - bukan dan melabelkan dia sebagai 'Perkakas UMNO'.

Bukan soal jam tu sangat yang rakyat nak tahu dan pertikaikan. Tapi soal maruah, moral dan Kebenaran yang menjadi tuntutan secara keseluruhan.

Kalau sampai hari ni pun Si Ketua Penipu tu tak mampu nak tunjukkan bukti dan tegakkan Kebenaran, macam mana dia nak jadi pemimpin? Nampak sangat la Si Ketua Penipu tu hanya layak jadi Ketua Penipu je!!! Kalau jadi PM, alamat jahanam la negara jawabnya!!!
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. PAS{bodoh pun tidak,cerdek pun tidak,pendekkata sedang2 je Kalau main Cotek u cuma mata 16je,nak cabut daun takut mati,duduk pun tauke makan)
    PKR,(cerdek,tapi hanya untuk menipu dan mutar belit,bukan untuk kebaikan raayat)
    DAP,(talam 2 muka ataupun gergaji TOGOK,sorong makan tarek pun makan)
    Kalau diadun ketiga2nya ditakdirkan memerentah?

    MARI KITA TENGOK SIAPA YANG TERANAYA!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. Si ketua penipu ni hanya pandai menegakkan "kote" nya sahaja. Yang lain member tak mau bagi tegak.

    BalasPadam
  3. Sebenarnya Anwar sedang menunggu kuncu2nya mencari jam yg serupa di mana2 negara yg ada. Bila dah jumpa baru lah dia keluarkan. He is buying time, with the hope that he managed to get one like his. Bila dapat dia akan manupulate and give all sorts of excuses dgn mengatakan sengaja dia tak mau tunjukkan awal2 and his supporters will believe him in and out.

    BalasPadam
  4. RAKYAT BERPENDAPAT YG ANWAR TAK AMBIL HAK RAKYAT.. RAKYAT LEBIH RELA MEMILIH BELIAU BERBANDING PEMIMPIN UMNO YG RASUAH.

    BalasPadam
  5. Siapa kuat Rasuah...siapa ek?
    jawapannya pemimpin UMNO...semua rakyat tahu dah.

    BalasPadam
  6. pengikutnya yang taksub tak kan percaya anwar buat semua tu. malah kalau anwar sondol bontol mereka sudah pasti dia orang akan kata itu adalah orang uMNO yang pakai topeng anwar.. maka anwar semakin berani dan bebas berbuat sesuka hatinya.. namun dia terkantoi kerana adik aku sendiri melihat dia bersama ****** atas kapal terbang ke indon.. walaupun adik aku bukan orang politik, bekerja di Indon, namun dia sokong anwar.. tapi lepas tengok sendiri dengan mata dia.. maka hilang langsung kepercayaan dia kepada anwar.. orang lain nak sokong dia terpulanglah.. itu hak masing2..

    BalasPadam
  7. atuk baru tengok2 kat sini....astaga...bahasa maki hamun,fitnah, mencarut...penganut islam ke kalau macam ni...tak boleh ke nasihat elok2. kan itu ajaran nabi...orang ramai pun berkenan.

    BalasPadam
  8. hidup pas..takbir..

    BalasPadam
  9. dah nik ajis kata Allah pun mencarut, jadi kenalah mencarut. takbirr...!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping