Rabu, Ogos 22, 2012


Habis semua umat Islam dah naik angin dengan Si OKU Kafir Harbi tu. Mana tidaknya, dia bercakap main ikut sedap mulut dia je.

Skarang sudah terbukti bahawa Si Karpal Whilchar tu memang seorang yang Anti Islam. Perkara tu memang dah tak dapat dinafikan lagi. Dia memang musuh Islam yang tegar.

Diorang cuba la nak pusing macam mana sekali pun, Si Karpal Whilchar tu tetap jugak memusuhi Islam secara terang - terangan. Perkara tu memang tak pernah berubah.

Tinggal lagi yang berubahnya hanya pendirian serta keterpaksaan yang dilakukan oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu je. Diornag yang lemah. Tu pasal diorang senang kena pijak!!! Tapi, itu pun diorang masih tak sedar diri jugak!!!
SHAH ALAM - Mufi Kedah, Datuk Sheikh Muhamad Baderudin Ahmad berkata, Karpal harus menghentikan segala kritikan yang berkaitan dengan agama Islam.
Katanya, tindakan Karpal menentang pelaksanaan hukum hudud dilihat tidak menghormati sensitiviti umat Islam.

“Karpal perlu menghentikan segala kritikan dan tohmahan yang dilemparkan selama ini kerana telah mencetuskan kekeliruan pelbagai pihak.

“Dalam situasi ini, Karpal harus menghormati sensitiviti semua agama terutama agama Islam berikutan Islam adalah agama rasmi di Malaysia,” katanya.

Muhamad Baderudin berkata, Raja-raja Melayu juga merupakan seorang yang beragama Islam dan oleh demikian, tidak wajar bagi Karpal berbuat demikian.

“Karpal harus menghormati agama Islam sebagai agama rasmi di Malaysia,” katanya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. tak guna marah karpal ni.bukan dia saja yang menentang hudud malah semua penyokong dap sekali.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping