Jumaat, Ogos 17, 2012


Fuh!!! Bukan main lagi ye. Berani lagi puak - puak PAS ni menyalak dan memaki hamun DAPigs yang selama ini berterusan menentang Islam.

Umum pun tahu yang DAPigs ni sejak dari dulu lagi telah menentang penubuhan Negara Islam dan juga perlaksanaan Hudud yang diperjuangkan oleh PAS.

Kita juga sedia maklum bahawa perjuangan Negara Islam tu ditukar oleh puak - puak Parti Angguk Saja semata - mata untuk mengelirukan DAPigs.

Maka disitu sahaja sudah menunjukkan bahawa PAS tidak ikhlas bekerjasama dengan puak - puak DAPigs walaupun mereka dalam satu Pakatan.

Mana tidaknya. Kalau PAS ikhlas, untuk apa dia sembunyikan perkataan Islam tu hanya semata - mata untuk mengambil hati puak - puak DAPigs?

Tindakan itu seolah - olah sengaja dilakukan untuk menyembunyikan sesuatu. Tidakkah ianya dianggap sebagai satu tindakan tidak ikhlas?

Tambahan pulak, PAS kini terpaksa menyalak dan bertegas terhadap DAPigs kerana semakin hari, mereka sering dipertikaikan oleh semua pihak. Termasuk ahli sendiri.

Jadi, nak tak nak, diorang terpaksa jugak tunjuk yang diorang masih lagi mementingkan dasar perjuangan asal mereka agar ahli - ahli parti tidak melihat mereka semakin lemah.

Namun, dalam masa yang sama, perkara itu bukannya semakin baik. Sebaliknya ianya bertambah teruk dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Ustaz Nasha Mat Isa semalam.

Memang dah terang - terang PAS hanya mengabiskan masa duduk dalam Pakatan Pembangkang tu. Kalau setakat jadi pencacai je buat apa!!! Mengabihkan masa. Jangan la jadi 'Anjing Yang Suka Menyalak Ke Bukit'!!!
KUALA TERENGGANU 16 Ogos - Pas memberi jaminan kepada DAP bahawa parti itu akan terus memperjuangkan kempen penubuhan negara kebajikan yang dibayangi Islam pada Pilihan Raya Umum Ke-13 dan bukannya negara Islam yang dibimbangi DAP.

Namun, Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Abu Bakar Chik menegaskan, kempen untuk menegakkan negara berkebajikan yang dibayangi Islam itu adalah hak Pas dan DAP tidak sepatutnya campur tangan dalam perkara itu.

Malah, jelas beliau, Pengerusi DAP, Karpal Singh tidak sepatutnya mengeluarkan kenyataan menentang negara Islam kerana perjuangan Pas adalah menubuhkan negara berkebajikan berasaskan Islam, bukannya negara Islam.

Beliau sebaliknya menempelak UMNO kerana kenyataan daripada pemimpin DAP itu kelihatan senada dengan perjuangan parti pemerintah itu yang didakwa menolak penubuhan negara Islam.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping