Rabu, Ogos 01, 2012


Kalau sebelum ni, puak - puak Ultra Chauvinist DAPigs mengecam hebat pembinaan tugu logo 1Malaysia didalam dikawasan mereka.

Kononnya, mereka menyifatkan perkara seumpama itu hanya membazirkan duit rakyat. Perkara itu juga mendapat sokongan penuh dari puak - puak Parti Angguk Saja.

Sekarang, diorang pulak bina tugu arak. Tidakkah itu juga satu tindakan yang membazirkan duit rakyat? Adakah PAS juga akan turut bersetuju dengan pembinaan tugu tersebut? Jangan setakat cakap je pandai!!! Apa lagi, berdemo la depan tugu tu kalau berani!!!
GEORGE TOWN, 31 Julai -- Replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan ditempat awam bersebelahan dengan perhiasan mempromosikan bulan Syawal di sini, hari ini.

 

Orang ramai terutama umat Islam yang melalui kawasan pusat membeli-belah di Pusat Bandar George Town akan terkejut melihat replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan ditempat awam bersebelahan dengan perhiasan mempromosikan bulan Syawal.

Lebih 400 botol-botol arak kosong disusun di dalam sebuah ruang pameran di kawasan awam yang dikunjungi oleh orang-ramai.-Bernama
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. pas tak akan marah.kalau ditanya jawapannya senang aje iaitu negeri p.pinang urusan dap sebab kerajaan dap yang perintah bukan kerajaan pas perintah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping