Sabtu, September 01, 2012


Sepatutnya benda ni tak perlu kita nak jelaskan lagi dah sebenarnya. Sepatutnya bagi mereka yang bertanggungjawab, benda ni dah lama dilakukan.

Tapi disebabkan terikut - ikut dengan perangai serta sikap besar Kepala Si Ketua Penipu tu punya pasal, maka kena la jugak ianya diulangkan semula.

Kalau nak diikutkan, Si Ketua Penipu tu perlu mendahului senarai pemimpin yang meletakkan jawatan kerana terlibat dalam salah laku moral seumpama ini.

Bukan setakat pemimpin bawahan sahaja. Tapi dia sendiri perlu menunjukkan tauladan yang baik buat orang lain yang ada dibawah. Ini tidak. Yang buruk tu jugak la yang dia buat.

Sampai hari ni, dia masih lagi GAGAL mengambil tindakan untuk menegakkan Kebenaran. Anu dia tetap jugak bengkok. Dia bukan kisah sangat pasal maruah diri dia.

Jadi, apa nak heran kalau anak - anak buah atau bekas - bekas pengikut dia pun dok buat benda yang sama. Bak kata pepatah, 'Bapak Penipu, Anak Penyangak'!!!

Tinggal lagi, kita nak bagi nasihat pada puak - puak Haramjadah ni bukannya diorang nak dengar. Diorang jenis manusia yang pekak badak. Diorang bukannya jenis manusia yang sedar diri. Cakap la apa pun, diorang bukan nak dengar pun!!!
PETALING JAYA: Presiden sementara Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), Zamil Ibrahim menasihatkan mana-mana pemimpin yang terbabit dengan salah laku meletakkan jawatan sehingga kesnya selesai.
Kata Zamil, ini bertujuan untuk menjaga nama baik parti yang akan menghadapi rakyat dalam pilihan raya.
“Tidak kira kes apa, asal salah laku beliau perlu berhenti sementara atau meletakkan sehingga siasatannya selesai.
“Jangan membebankan parti sehingga orang memandang serong kerana kita akan menghadapi rakyat dalam pilihan raya,” kata beliau.
Zamil menegaskan demikian ketika diminta mengulas berhubung penahanan seorang pemimpin parti politik atas dakwaan sumbang mahram.
Bagaiamnapun, pemimpin berkenaan telah menafikannya dan mendakwa ia hanya ditahan untuk membantu siasatan. Beliau juga telah dibebaskan oleh pihak polis.
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping