Sabtu, September 01, 2012


Nah!!! Sebelum ini puak - puak PKR ni ada mengeluarkan satu fatwa yang 'Wajib' diterima pakai oleh setiap rakyat di Negara ini.

Katanya, 'Barang siapa yang buat maksiat ditempat yang tertutup, maka Halal Hukumnya. Dosa maksiat itu tidak dikira sebab ianya dianggap sebagai Jenayah'.

Demikian kesimpulan yang dapat dibuat terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Tipah Koyak sewaktu menyoal balas Datuk Dr. Hassan Ali.

Si Tipah Koyak tu menanyakan soalan tersebut dalam perbicaraan kes saman Si Ketua Penipu tu terhadap Utusan yang mengatakan bahawa dia menyokong LGBT.

Sekarang ni keluar pulak fatwa yang seterusnya dari puak - puak Parti Kencing Rakyat ni. Kalau nak bagi derma ke Sekolah Agama tak boleh. Itu kata Pengerusi PKR Pahang.

Kenyataan tersebut dikeluarkan sebab Pengasas Sekolah tersebut mengeluarkan kenyataan bahawa Haram hukumnya menyokong DAPigs kerana dianggap sebagai Kafir Harbi.
“Tindakan kerajaan memberikan petunjuk yang tidak betul dan seperti mengiktiraf beliau sedangkan kenyataannya yang menyamakan DAP seperti kafir harbi tidak boleh diterima serta seperti menggalakkan perselisihan dalam agama.


“Kafir harbi ini bermakna ia perlu ditentang dan tindakan kerajaan membantu madrasah ini dikesali,” katanya.
Dah memang itu hakikatnya. DAPigs memang jelas menolak perjuangan Islam, membantah perlaksanaan Hudud dan mengecam penubuhan Negara Islam.

Kalau itu tidak dikira sebagai penentangan terhadap Islam secara terang - terangan, kita nak kata apa lagi? Takkan kita nak nafikan perkara tersebut?

Apa yang dilakukan oleh pihak Kerajaan hanya menghulurkan derma kepada Sekolah itu sahaja. Takkan bagi derma pun salah kot?

Kalau bagai derma tu kat 'Tokong DAPig' tu tak pe pulak ye? Ini bagi derma pada Sekolah Agama, pun salah jugak ke?

Nampak sangat la puak - puak PKR ni memang jenis manusia Buta. Buta dari melihat Kebenaran yang sering dinafikan hanya semata - mata sebab Gila sangat nak berkuasa.

Mungkin sebab tindakan macam ni la yang membuatkan diorang semakin hari semakin jauh disisihkan oleh rakyat Malaysia. Terutama sekali umat Islam. Dah la tak de lansung usaha nak membantu rakyat. Menipu je la yang diorang taunya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping