Selasa, September 11, 2012


Nampak gayanya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu dah tak de cara dah nak membalas serangan media berkaitan dengan isu 'Bodyguard' Si Ketua Penipu tu sebelum ni.

Cubaan nak menafikan perkara tersebut tidak berjaya dilakukan sebab bukti yang 'bodyguard' tu acu pistol kepada orang awam telah pun tersebar.

Walaupun mereka menyatakan bahawa pengawal peribadi Si Ketua Penipu tu tak de niat nak mencederakan sesapa, tapi dalam keadaan tu tak de siapa tau.

Orang dah kata yang psitol ni berhantu. Pantang lepa sikit pun boleh tertembak. Sama la kes macam budak yang mati tertembak pistol di kelantan hari tu.

Nak kata Pakcik saudara budak tu ada niat nak mencederakan sesiapa memang tidak lah. Tapi, malang tak berbau brader. Apa - apa pun boleh berlaku.

Nak pulak dalam keadaan yang agak 'Panas' pada ketika tu. Nasib baik tak de yang tercedera. Kalau ada yang tertembak, nak kata apa?

Apa yang pasti, pistol tu telah pun di'lock' dengan peluru. Jadi, memang dia ada niat nak menggunakan peluru tersebut. Kalau tidak kenapa dia lock pistol tu?

Payah sangat nak jawab soalan tersebut, puak - puak Pakatan Haramjadah tu mengarahkan konco - konco dia agar meng'higlight'kan isu simbah cat.

Maka puas la blogger pencacai dan pengamal media so - SIAL puak - puak Pakatan Haramjadah tu ulang video simbah cat. Yang acu pistol tu, kenapa tak tunjuk sekali?

Woi!!! Simbah cat pada bas lagi bahaya ke kalau nak dibandingkan dengan acu pistol yang ada peluru pada orang ramai? Simbah cat tu boleh membunuh ke woi!!!

Nak kata BODOH kang, diorang marah. Tapi kalau dah tahap BEBAL macam ni, payah la nak bercakap. Orang simbah cat tu pun sebab diorang jugak yang mintak. Sekarang dah mendapat, Baru Padan Muka Diorang!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping