Rabu, Oktober 03, 2012


Apa lagi kita nak cerita pasal puak - puak Kafir Harbi ni. Diorang bercakap bukannya berpandukan kepada fakta. Jauh sekali kalau diorang nak ikut apa yang diorang cakapkan.

Puak - puak Kafir Harbi ni nak orang je yang ikut cakap diorang sedangkan dalam masa yang sama diorang tak de pulak buat apa yang diorang cakap.

Sebagai contoh, Si Tan Seng Giaw ni cakap. Dia suruh orang lain ikut cakap pemimpin tertinggi seperti Si Ketua Penipu tu. Tapi kenapa diorang tak ikut cakap Karpal?

Bukan ke Karpal beria - ia suruh diorang tolak perlaksanaan Hukum Hudud? Namun sebaliknya diorang kata itu hanya pandangan peribadi Si Karpal tu sahaja.

Yang jelas, geng - geng Kafir Harbi DAPigs ni hanya membiarkan Si Karpal Whilchar tu sorang - sorang kena serang dengan puak - puak Parti Angguk Saja tu.

Sepatutnya, kalau diorang dengar cakap Karpal, maka diorang kena pertahankan Si Karpal dan bukan biarkan dia berperang sendirian. Tak ke itu engkar namanya!!!

Jadi, sekarang adakah diorang juga akan turut dengar cakap Si Karpal tu dan bersetuju bahawa Hudud perlu ditolak dari dilaksanakan? Takkan setakat nak dengar cakap Si ketua Penipu tu je kot!!! Kalau macam tu, baik suruh Si Ketua Penipu tu je jadi Pengerusi!!!
KUALA LUMPUR: Hanya pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat sahaja berhak untuk memberikan kenyataan berkaitan kabinet bayangan, kata Timbalan Pengerusi DAP Dr Tan Seng Giaw.

Menurut Ahli Parlimen Kepong itu, Pakatan mempunyai cara tersendiri dalam membincangkan isu dalaman parti bagi mengelakkan berlaku perselisihan faham.

"Kita di dalam Pakatan Rakyat, ada cara untuk membincangkan perkara.

"Kecuali dikeluarkan oleh pemimpin yang tertinggi seperti Yang Berhormat Datuk Seri Anwar dan sebagainya baru kita ambil kira, dikeluarkan oleh orang lain, kita tidak ambil kira," katanya kepada pemberita.

Seng Giaw mengulas kenyataan Naib Presiden PKR, Tian Chua yang menyatakan beliau tidak tahu maksud sebenar penyenaraian kabinet bayangan yang dikelaurkan oleh PKR.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Cina DAP tu kata macam tu sambil picit kote Anwar... Sebab tu apa yang anwar cakap apa yang DAP mahukan... setiap kali kote kena picit berkokoklah anwar macam ayam bapok... Tak abis-abis nak jual bangsa Melayu...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping