Rabu, Oktober 31, 2012


Jangan salah sangka pulak. Si Khalid Ibrahim ni kena maki hamun dengan rakyat bukan sebab rakyat marah. Tapi sebab rakyat sayang.

Takkan la rakyat nak marah dengan Si Khalid Ibrahim ni. Dia kan suka jaga Kebajikan Rakyat. Kalau dia jaga Kebajikan mereka, kenapa pulak diorang nak marah.

Takkan la sebab dia tak ambik tindakan yang efektif dan hanya melengah - lengahkan masa untuk selesaikan masalah air rakyat nak marah dengan dia kot.

Takkan la sebab dia tak tunaikan janji - janji yang dibuat dalam manifesto Pilihan Raya dulu rakyat nak marah sangat dengan dia?

Jadi, persoalannya sekarang, kenapa dia kena halau dengan rakyat dan dimaki hamun macam ni? Kalau dia buat kerja dia dengan baik, dah tentu rakyat sayang pada dia. 

Bila dah kena maki macam ni, dah tentu la dia tak buat kerja dengan betul dan rakyat pun dah menyampah dengan dia!!! Mana tidaknya. Dia setakat bercakap je lebih, tapi buat kerja satu hapah pun tidak!!! Itu pun dia masih tak sedar diri jugak ke!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. sembelih je MB. Lembu dgn MB, samo jah.

    BalasPadam
  2. Lembu macam org Umnoo bole le ko kelentong...ni le menteri bapok keris telanjang cakap pengganas taik kucing yg ada dlm msykt...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping