Rabu, Oktober 31, 2012

 
Menurut penganjur permit Polis telah diperolehi mereka sebelum permit kedua pula diberikan kepada orang UMNO untuk menganjurkan satu lagi majlis ceramah lebih kurang 100 meter dari lokasi mereka. 
Pemuda UMNO pula telah memberi isyarat bahawa mereka akan menunggu ketibaan Anwar bagi menyerahkan memorandum bantahan terhadap cara pentadbiran kerajaan negeri Selangor. 
Bagi mengelak insiden yang tidak diingini, kawalan keselamatan yang ketat telah disediakan untuk menyambut kehadiran Anwar Ibrahim. Unit 'sarban' Amal bersama 'regular' Amal dengan gigih telah melakukan 'chain link' bagi menghalang Anwar didekati oleh mereka mereka yang tidak berkenaan..
Ceramah UMNO telah di jayakan oleh Lokman Adam dan Roslan Kassim. Majlis mereka tamat hampir 45 minit awal daripada ceramah JMR. Bayangkan lah sekiranya Umni Hafilda yang memegang microphone 100 meter daripada Anwar Ibrahim...saudah pasti panassss... - Sumber
Ps: Persoalannya, kenapa Si Ketua Penipu ni tak Berani nak turun dan berjumpa dengan Pemuda UMNO yang nak menyerahkan Memorandum tu ye?

Adakah dia tak cukup 'Telur' untuk berhadapan dengan rakyat yang nak meluahkan rasa tak puas hati mereka terhadap Rejim Pakatan Selangor?

Inilah bezanya pemimpin Pakatan dengan pemimpin UMNO yang berjuang untuk rakyat. Nak jumpa dengan rakyat pun takut. Lagi diorang nak dabik dada kata diorang ni pejuang rakyat ke? Tak malu sungguh!!!

MB Pahang Dikerumuni Masyarakat Orang Asli ketika menerima Memorandum
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Di sini pula semut putih sedang menyedut, mana pi Pemuda?

    Hebatnya diskriminasi oleh Mgmt Cina dan Australia di Suria KLCC. Mereka nak tambah lagi 80 kedai dan bagi kpd peniaga2 asing.

    Baca dinturtle.blogspot.com

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping