Selasa, Oktober 16, 2012


Nah!!! Korang masih tak percaya lagi dengan sikap Hipokrit puak - puak Pakatan Pembangkang tu? Dibawah ni petikan dari blog pencacai diorang.

Kalau dalam artikel tu, diorang memuji - muji laporan Ketua Audit Negara yang mengiktiraf perkembangan fiskal negeri - negeri yang berada dibawah pemerintahan mereka.


Yang peliknya, kenapa diorang masih lagi membuat dakwaan bahawa laporan tersebut telah disaring dan ditapis terlebih dahulu? Tak masuk akal lansung.

Kalau la laporan Audit tu nak disaring, tak payah la Ketua Audit Negara menyatakan yang Rejim Pakatan Pembangkang tu mampu mentadbir dengan baik.

Kan itu satu lagi tindakan yang Hipokrit? Nampak sangat la yang diorang ni memang tak de akal nak membuat dakwaan serta tuduhan yang mampu memburukkan Kerajaan.

Sama la macam tindakan mereka yang sebelum ini. Dulu dok maki hamun kata Mahkamah dikawal oleh 'Tangan Ghaib Pemimpin Tertentu'.

Tapi, bila pemimpin - pemimpin diorang menang kes di mahkamah, diorang kata pulak yang mahkamah Malaysia ni adil dan saksama.

Jadi, memang cukup jelas bahawa pemimpin - pemimpin serta puak - puak Pakatan Pembangkang ni memang dari jenis manusia yang HIPOKRIT!!! Cakap tak serupa bikin. Kalau dah dasar lidah biawak tu, biawak la jugak!!!
KUALA LUMPUR -  Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz menafikan dakwaan pembangkang kononnya Laporan Ketua Audit Negara 2011 disaring terlebih dahulu sebelum diedarkan kepada anggota Parlimen.
   
Mohamed Nazri berkata laporan itu tidak boleh ditapis oleh mana-mana pihak termasuk kerajaan yang memerintah, dan menyifatkan tuduhan anggota Parlimen Indera Mahkota Azan Ismail dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) sebagai tidak berasas.
   
"Mana boleh tapis. Beliau banyak bercakap dan buat tuduhan tetapi tiada bukti untuk dikemukakan. Kita tidak perlu mengambil berat terhadap dakwaan yang dibuat sekiranya tiada bukti kukuh untuk menyokongnya.
   
"Dalam pengurusan kewangan negara, kita tiada kemampuan untuk sembunyi apa-apa kerana rakyat sekarang semakin canggih. Hanya orang yang jahat sahaja akan berfikir sebegitu, saya rasa sekiranya pembangkang memerintah, merekalah yang akan melakukan perkara tersebut," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping