Rabu, Oktober 17, 2012


Alamak!!! Macam mana semua ni boleh berlaku? Kalau orang lain yang liwat dia, tahan jugak lagi. Ni, Big Bos dia sendiri yang liwat.

Udah la Big Bos dia tu memang suka meliwat orang sesuka hati. Tapi, takkan la sampai orang bawahan pun dia sanggup buat benda yang sama?

Kejam. Memang kejam. Nampak gayanya kerakusan Si Ketua Penipu tu memang dah tak kenal erti sempadan sampaikan Si Chua Katak ni pun nak dibalunnya.

Kalau orang lain, dah tentu malu muka sebab diliwat terang - terangan pulak tu. Bukannya secara sembunyi - sembunyi. Sebelum ni, dia buat ucapan depan rakyat dia.

Tapi apa boleh buat. Si Ketua Penipu tu sebenarnya tau yang tindakan mereka mempertikaikan pasal RAPID Pengerang tu tak dapat sokongan rakyat. Tu sebab la dia sanggup liwat Si Chua Katak ni depan orang ramai!!!
Pengerusi PKR Johor, Chua Jui Meng sewaktu berucap mewakili Nuar Berahim di Himpunan Hijau Lestari di Pengerang pada 30 September lalu berkata PR akan menghentikan projek RAPID sekiranya pakatan itu berjaya menguasai Putrajaya.

Bila berkata dia mewakili Nuar, bermaksud apa yang diucapkan adalah atas pesanan Nuar.

Tetapi semalam, Nuar Berahim telah tampil membuat penjelasan bahawa Pakatan menerima projek RAPID. Mana yang betul ni? Kalau Nuar yang betul, maknanya Jui Meng temberang. Kalau Jui Meng betul, maknanya Nuar putar belit!

Pakatan? Pakat macam mana ni? Itu kisah Nuar dan Jui Meng. Bab Din Pudu pulak, dia kata dia terima projek RAPID ni di Pengerang, tapi si Wong Chen, Ketua Biro Pelaburan dan Perdagangan PKR pulak mencadangkan agar projek tersebut dipindahkan ke Kerteh.....ha...ha...ha...korang semua duduk pakat-pakat lagi. Pakat elok-elok tau, jangan kelirukan rakyat! - SUMBER
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping