Jumaat, Oktober 19, 2012


“Saya memang minat seni mempertahankan diri sejak di bangku sekolah lagi. Masa saya berumur 16 tahun, saya menyertai kelab muay thai kerana saya terlalu berminat dan saya ingin tahu macam mana nak ‘fight’. Sekarang saya disuruh bersilat pula,"

Di dalam filem tersebut, Izara membawa watak sebagai Nur Ain. Jelasnya, ini filem pertamanya di mana dia tampil sebagai watak utama.

“Nur Ain seorang gadis yang pandai bersilat, perwatakannya tegas dan ber-ego tinggi. Berbeza daripada lakonan sebelum ini, saya terpaksa belajar bersilat walaupun saya mempunyai asas dalam tomoi."

Dia mula berlatih silat sejak dua bulan yang lalu sebelum menjalani proses penggambaran.

“Saya berlatih dengan tenaga profesional yang disediakan oleh pengarah, Bob Singah. Dan sekarang, saya sudah boleh berlawan walaupun kadang-kalanya cedera. Tetapi tidaklah serius, hanya kesan lebam saja,” selorohnya.

Buat pertama kali, Izara digandingkan bersama Beto Kusyairy.

“Alhamdulillah, saya pertama kali berlakon bersama Beto dan dia sangat profesional. Dia seorang pelakon yang bagus, memahami dan untuk mendapatkan ‘chemistry’, kami berborak di lokasi untuk mendapatkan ‘feel’ dalam lakonan,” katanya.


Ps: Hadeh!!! Dah dia nak bersilat la pulak. Macam - macam betul Si Izara ni. Cukup versetil. Macam - macam watak dia boleh pegang. Teruskan la selagi termampu. Jangan buat kerja yang bukan - bukan, sudah la!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Saya meminati gaya lakonan izara, semoga dia berjaya dalam bidang lakonan nanti

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping