Ahad, Oktober 21, 2012


Kalau menengokkan gaya bukan main lagi. Macam la diorang ni je manusia yang paling bijak dalam dunia sebab menyokong puak - puak Pakatan Pembangkang tu.

Tapi ternyata. Apa yang diorang buat bukan sahaja membodohkan diri diorang sendiri. Sebaliknya membayangkan keGAGALan pemimpin mereka mendidik.

Tinggal lagi, apa yang nak heran dengan perangai cibai puak - puak Pakatan ni ye tak. Diorang ni memang keTANDUSan idea nak hentam Kerajaan.

Jadi nak tak nak terpaksa la buat provokasi yang boleh dikategorikan pada tahap yang Terlampau Bangang macam ni. Diorang ingat semua rakyat Malaysia ni bodoh sangat.

Gambar diatas tu merupakan salah satu provokasi murahan yang menjijikkan mata masyarakat Malaysia secara keseluruhan. 

SUMBER MAKLUMAT
Kalau nak tengok bola, tengok je la. Tapi kenapa nak buat provokasi seperti ini? Walaubagaimana pun, rakyat Malaysia ni bijak dan bukannya bodoh sangat.

Dah terang - terang tulisan pada kain rentang tu telah diubah suai dari gambar asal. Dibawah ni gambar asal bagi tulisan pada kain rentang tu. Sinar Harian keluarkan petang semalam.

SUMBER ASAL
Jadi, buat puak - puak Pakatan Pembangkang ni dinasihat supaya berenti la buat kerja tak berfaedah ni. Buat malu je pada orang lain. Tau la pemimpin diorang tu didik diorang suruh buat kerja menipu macam ni. Tapi jangan la sampai kantoi!!! Tak ke songeh namanya!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Najib dan UMNO bukan lagi menjadi pilihan rakyat Malaysia malahan semakin dibenci yang amat sangat

    BalasPadam
  2. Kesian....makin bebal puak pencacai PR....

    BalasPadam
  3. Celik je mata fitnah,
    bangun pagi je fitnah
    makan tengahari
    fitnah
    makan malam fitnah
    nak tidur fitnah

    emmm... itulah akibat ajaran sesat PAS
    Parti Asalam Sesat ..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping