Khamis, Oktober 25, 2012


Mati hidup semula pun, lidah rasmi Yahudi Laknatullah tu takkan keluarkan artikel dibawah ni dalam laman portal mereka.

Mana mungkin diorang akan mengangkat nama baik seorang pemimpin Islam untuk dijadikan contoh serta teladan kepada masyarakat dunia?

Kalau cerita tu mengenai benda buruk yang dilakukan oleh pemimpin Islam, mungkin la diorang akan buat. Ini tidak. Artikel dibawah ni ibarat satu pengiktirafan.

Bukan sahaja kepada Malaysia tetapi juga kepada umat Islam secara keseluruhannya. Jadi, macam mana lidah rasmi Yahudi tu nak terbitkan berita seumpama ini dalam portal mereka!!! Diorang sampai kiamat nak jahanamkan umat Islam!!!
KUALA LUMPUR 24 Okt. - Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) hari ini memuji dan menyokong usaha Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak meneruskan pembaharuan undang-undang di bawah Program Transformasi Politik yang selaras dengan perjuangan hak asasi antarabangsa.

Penyelaras PBB Malaysia, Kamal Malhotra berkata, kerajaan dan rakyat Malaysia dilihat begitu komited dalam memastikan pembangunan serta demokrasi terus subur di negara ini.

"Pemansuhan Akta Dalam Negeri (ISA) 1960 dan Akta Kediaman Terhad 1933 merupakan bukti komitmen kerajaan menambahbaik hak asasi manusia di Malaysia.

"Malah, kami menyambut keputusan kerajaan untuk melaksanakan 26 daripada daripada 32 cadangan Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen (PSC) Berhubung Penambahbaikan Proses Pilihan Raya sebelum Pilihan Raya Umum akan datang,"katanya - UM.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping