Sabtu, Oktober 06, 2012


Hmm... Pelik jugak dengan Si Biawak ni. Yang sebenarnya dia nak perli siapa? Dia nak perli pemimpin Barisan Nasional ke atau dia nak perli Si Ketua Penipu tu sendiri?

Kalau difikirkan secara logik, kemungkinan dia nak perli Si Ketua Penipu tu memang ada sebab sebelum ini pun Si Biawak ni pernah buat benda yang sama.

Siapa tak ingat. Si Biawak ni la diantara manusia - manusia yang mula - mula menuduh Si Ketua Penipu tu meliwat pada tahun 1997 yang lalu.

Jadi, siapa tahu yang Si Biawak tu juga turut berhasrat untuk 'pukul anak dan sindir menantu' apabila dia keluarkan kenyataan dibawah ni:
“Adakah pemimpin BN mampu mengisytihar harta secara terbuka, mampu melaksanakan tender terbuka, mampu mengelak keluarga daripada urusan perniagaaan dengan kerajaan dan beranikah Najib menggugurkan pemimpin BN yang mempunyai gaya hidup mewah?,” kata Guan Eng dalam kenyataan kepada media. - sumber
Kita semua kena ingat. Dari kalangan pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang tu sendiri pun masih jugak tak mengishtiharkan harta mereka.

Nak pulak kalau Si Ketua Penipu tu dan keluarga serta puak - puak kedarak dia sendiri. Kenapa dia tak nak buat semua benda tu terlebih dahulu?

Dan kenapa pulak Si Biawak tu tak nak cabar Si Ketua Penipu tu sendiri secara terang - terangan untuk mengishtiharkan harta dia dan keluarga - keluarganya?

Nah!!! Nampak sangat la Si Biawak ni pun mengamalkan dasar politik berat sebelah. Dwi Pilihan seumpama ini memang menjadi norma dikalangan mereka.

Tapi, kita nak buat macam mana ye tak. Dah dasar manusia macam Si Biawak ni jenis yang tak sedar diri. Kita cakap la macam mana pun, diorang buat tak tau je.

Bagi pemimpin puak - puak Pakatan Pembangkang ni, nyamuk seberang laut tu lebih penting untuk dihapuskan biarpun bangkai gajah yang mati depan mata tu semakin busuk. Itu pasal la dia tak peduli pada rakyat!!! Suruh buat kerja, dia pergi menipu je kerjanya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping