Sabtu, Oktober 06, 2012


Alamak ai!!! Apa ni? Dah la bayar mahal - mahal, tapi tak buat kerja. Bos kena serang pun dia buat tak tau je. Pengawal peribadi menda kejadahnya kalau macam tu.

Kalau sebelum ni kecoh cerita pasal Bodyguard Si Ketua Penipu tu keluarkan pistol dan acukannya kepada orang ramai ketika di Melaka.

Dah buat benda tu, bodyguard dia tak nak mengaku pulak. Siap nak tuduh orang lain buat provokasi dan mengancam Si Ketua Penipu tu KONONnya.

Malah bukan setakat itu sahaja. Pengawal Peribadi Si Ketua Penipu tu jugak turut mereka - reka cerita kata KONONnya mereka dapat panggilan berbaur ugutan.

Walhal Si Ketua Penipu tu setakat duduk dalam bas dan orang yang serang tu pulak setakat membalingkan cat ke arah bas. Bukannya baling pada Si Ketua Penipu tu pun.

Maka macam mana pulak Bodyguard Si Ketua Penipu tu boleh kata yang nyawa bos diorang ni dalam bahaya? Si Ketua Penipu tu duduk ditingkat atas. Bahaya menda jadahnya!!!


Nah!!! Sekarang, kenapa pulak diorang tak keluar dan pertahankan Si Ketua Penipu tu kena serang? Kenapa diorang tak keluarkan pistol dan acukan kepada orang ramai?

Mungkin dalam bab ni, diorang memang tak de kebolehan untuk mempertahankan Si Ketua Penipu tu kot sebab serangan yang diberikan adalah berupa pendedahan ceramah.

Serangan - serangan ini pulak dibuat oleh bekas panglima - panglima Si Ketua Penipu tu yang mendedahkan semua keburukan dan skandal dia selama ini.

Jadi, macam mana Bodyguard Si Ketua Penipu tu nak pertahankan dia sedangkan mereka sendiri pun tak tau perangai sebenar Si Ketua Penipu tu. 

Yang diorang tau cukup bulan, dapat duit. Itu je. Diorang bukan peduli pun kalau Si Ketua Penipu tu Bapak Penipu!!! Yang dia tau hanya menipu dan terus menipu rakyat. Bukannya dia tau buat kerja lain pun!!!
PETALING JAYA: Sekumpulan bekas orang kuat PKR mendedahkan keburukan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam satu program khas di Ampang malam tadi.
Ceramah ‘keramat’ diketuai bekas pemangku Ketua Pemuda PKR (kini AMK) Zahid Mat Arip serta beberapa orang kuat Anwar termasuk Ruslan Kassim, Ng Lum Yong, Ghani Haron dan Azwandin Hamzah.
“Kami mahu orang ramai berwaspada dengan Anwar…kami telah menceritakan pengalaman kami bersama pemimpin pembangkang itu kepada orang ramai.
“Tidak ada orang yang lebih mengetahui Anwar selain kami. Kerana kami pernah berjuang bersama dalam PKR. Kami mengetahui semuanya mengenai Anwar,” kata Ruslan.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping