Isnin, November 12, 2012


Terus terang kita cerita la. Walaupun Si Neelofa ni sering dikritik kerana berpakaian seksi, tapi dia takkan buat kerja yang tak masuk akal macam ni.

Jangan kata Si Neelofa ni sahaja. Malah, bagi orang yang waras akal fikiran dia pun tak mungkin akan buat benda - benda mengarut.

Malangnya, bagi orang yang pakai tudung, ada Papa yang KONONnya tinggi ilmu agama pulak yang sanggup buat kerja yang bukan - bukan.

Kot ye pun nak cari kontroversi, cari la yang tak de kaitan dengan akidah atau pun yang mampu mengugatkan Iman!!! Kalau ilmu agama tu cetek, jangan nak berlagak la macam Ostazah!!! Sedar la diri tu sikit!!!

Pas masih berdiam diri berhubung kenyataan Ahli Parlimen PKR, Nurul Izzah yang memberi tafsiran mengelirukan umat Islam dengan kebebasan sesuatu kaum untuk beragama termasuk orang MELAYU yang majoritinya Islam. 
Dalam perkembangan terkini, beberapa bekas pemimpin Pas yang tidak lagi bersama Pas dan tiada jawatan didalam Pas melanyak kenyataan terpesong Nurul Izzah. 
Ust. Nasharudin Mat Isa, umpamanya dengan lantang menyuruh Ahli Parlimen dan juga anak gadis Anwar Ibrahim TARIK BALIK KENYATAAN-kerana ianya menimbulkan kekeliruan cukup besar terhadap umat Islam. 
Macam biasa pemimpin Pas lain hanya mampu berdiam diri sahaja, dan dengan membiarkan sahaja kenyataan ini diperbetulkan maka dikhuatiri akan menyesatkan akidah umat Islam yang lain mempercayai cakapnya. 
Timbul persoalan di benak kita, adakah PAS kini sudah juga terpesong akidahnya kerana untuk kuasa politik semata-mata dengan hanya berdiam diri dan membisu berhubung perkara ini atau rela sahaja perbuatan Nurul Izzah sebagai rakan pakatan politik dengan berdakwah di gereja bercakap soalan akidah orang Islam yang majoritinya orang MELAYU.
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping