Selasa, November 06, 2012


Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali menyifatkan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar sebagai ‘budak mentah’ dalam bidang politik dan tidak memahami Islam secara menyeluruh.

Dakwanya sepatutnya Nurul Izzah mengkaji secara terperinci sebelum membuat sebarang kenyataan kerana dibimbangi boleh menggugat akidah.

“Apabila Nurul Izzah menyebut orang Melayu juga patut diberi kebebasan yang sama, boleh bertukar agama, jadi ini sudah berkaitan dengan pandangan isu murtad,”katanya.


Ibrahim yang juga Presiden PERKASA bertanya Nurul Izzah apakah agama yang dipilihnya setelah beliau membuat kenyataan tersebut.

“Saya nak tanya dia (Izzah)….dia buat kenyataan ini, dia nak masuk agama apa ? Dia sendiri nak masuk agama apa?,”soalnya.
Ps: Inilah buktinya bahawa pemimpin Pakatan ni bercakap tak guna otak. Diorang ni bercakap tak pernah nak fikir dulu. 

Bila dah kena hentam, sibuk la nak ambik tindakan dan sebagainya. Persoalannya sekarang, berani tak dia nak jawab soalan yang dia ajukan oleh Tok Him ni? Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Rugi kalau umat islam berkurangan,tetapi di era pembukaan tirai PRU 13, perbagai isu akan muncul utk meraih undi tetapi perlu di ingat segala kenyataan belum ada kesahihan beritanya,usul utk mewartakannya sepertimana ketetapan yg wujud lagi nyata di dalam perlembagaan negara, hak orang melayu dan agama islam.Adakah tok him berani utk menyarankan agar di perbahrui perenggan "hak kebebasan agama di kecualikan pada mereka yg beragama islam".Nama persatuan dah lah Perkasa kena berani ler,kenapa nak ikut trompet nurul izzah.Harap perkasa lebih sensitif berkaitan isu hak orang melayu seperti penjualan saham bumiputera kepada bukan bumiputera,kembalikan hak perniaga2 melayu kuala lumpur dari perniaga bangsa asing seperti indonesia,bangladesh,vietnam dll.Buat apa buat smart turnel utk mengawal banjir kalau tapak dan premis perniagaan di manapoli oleh bangsa asing.Baik terus bagi banjir air bah.Sepatutnya perkasa wwujud dari dulu lagi,kalau berjaya perthankan agama islam,kalau miskin tak jadi juga.Harap perkasa bukan utk semusim mcm kelabu asap.

    BalasPadam
  2. nak pancing undi punya pasal...apa pun bole kan...

    BalasPadam
  3. Nanti anaknya apabila besar, cakap pada mama dia (nurul) yang anaknya dah KRISTIAN, macamana pula dia akan telan. Satu hari nanti ALLAH akan bagi CASH untuk diri dia dan keluarga dia. Semua ini nak tagih simpati undi dari bukan agama ISLAM. Nurul dah tak ada peluru lagi. Pak-pak lebai PAS tu buat pekak saja. Orang Melayu boleh pertikai Hak Individu Islam secara terbuka. Majlis Agama atau Jabatan Agama buat apa? Makan gaji aja!

    BalasPadam
  4. Dia beragama PAS, jadi bukan agama Islam tapi agama parti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping