Rabu, November 28, 2012


Fergh!!! Lain macam betul la diorang ni. Benda macam tu pun mudah sangat diorang ni jadi 'Ghairah' tak tentu arah ye. Padahal, bukan la besar sangat kes tu.

Tapi disebabkan yang terbatuk - batuk pasal isu tu bukan sebarangan orang, nak tak nak kena jugak la diorang ambik tindakan segera. Kalau tidak, naya wo!!!

Tinggal lagi, kenapa pulak benda tu perlu dibincangkan? Kenapa pulak diorang masih lagi nak lembek tengkuk dengan puak - puak Kafir Harbi tu?

Bukan ke diorang selama ni memang nak menegakkan Hukum Islam di Malaysia ni. Jadi, kenapa pulak diorang masih nak tunduk dan patuh dengan desakan DAPigs?

Jelas, diorang ni memang sah puak - puak Parti Angguk Saja. Bila dibelakang, bukan main dok cerita dengan orang yang diorang nak memperjuangkan Islam.

Tapi bila didepan puak - puak DAPigs Kafir Harbi Laknatullah tu, semuanya kecut telur belaka. Semuanya kena akur dan tunduk dengan desakan yang dilakukan.

Itu macam pun diorang masih lagi nak dabik dada kata diorang ni pejuang Islam? Masih lagi diorang nak kata orang lain Kafir sebab tunduk dan patuh dengan arahan Bukan Islam?

Ini baru satu isu berkaitan dengan salon gunting rambut. Pun diorang dah menggelupor nak cari jalan penyelesaian kononnya. Belum lagi bab cerita nak melaksanakan Hukum Hudud.

Yang tu, tak payah cakap la. Dah jadi caca marba dah sekarang ni. Sekejap kata nak laksana, sekejap kata tak nak buat. Macam haram.

Malangnya, diorang tu nak menipu pun bukan orang lain. Ahli - ahli sendiri jugak yang diorang tipu. Kalau dengan rakyat biasa ni, hidup - hidup diorang kencing.

Dan tambah menyedihkan, perkara ni bukan baru diorang buat. Dah 12 kali dah!!! Tu pun masih tak serik - serik lagi ke? Sudah - sudah la. Cuba la cari benda lain nak dibuat. Setakat menipu rakyat ni, tak mendatangkan faedah. Buat mengabihkan masa je!!!
KUALA LUMPUR - Kerajaan Negeri Kelantan bersedia untuk mempertimbangkan cadangan semua pihak - daripada kalangan bukan Islam - dan mencari jalan penyelesaian berhubung pertikaian isu salun rambut Kelantan.
Pendirian ini dinyatakan oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang petang ini.
"Pas Pusat telah pun dimaklumkan oleh Kerajaan Negeri Kelantan bahawa mereka bersedia menimbangkan cadangan semua pihak dari kumpulan bukan Islam bagi membincangkan dan mencari jalan terbaik bagi menyelesaikan isu ini ini mengikut konsep hak kebebasan anutan orang-orang bukan Islam," kata Hadi dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping