Berita Pahang

Rabu, November 28, 2012


Dalam ramai - ramai manusia yang datang ke Majlis Perasmian Perhimpunan Sayap Wanita, Pemuda dan Puteri semalam, terperasan pulak gelagat awek tiga orang ni.

Mula - mulanya Semut sikit pun tak cam siapa mereka. Tapi awal petang tadi seorang sahabat Semut mengesahkan bahawa mereka ni merupakan selebriti.

Hah! Selebriti? Apa pulak kaitannya selebriti ni dengan Politik? Bukan ke selebriti dan Politik ni merupakan dua perkara yang berbeza? 

Jadi, kenapa pulak diorang datang ke Majlis Perasmian semalam? Bukan ke itu menunjukkan bahawa selebriti sekarang pun dah celik dengan Politik?

Dan tak semua selebriti ni kena sokong puak - puak Pakatan Pembangkang yang bangang tahap Gila Gaban tu sahaja. Hak diorang la nak sokong sapa pun kan.

Haha... agak - agaknya, korang kenal tak dengan tiga orang awek kat atas tu? Kalau sekali pandang, mesti korang pun tak perasan macam Semut jugak. Perhatikan lama - lama. Baru korang kenal siapa diorang. Tengok... jangan tak tengok. Hehehe...

Ps: Dari kiri, Darling Ngasri, Fara Fauzana dan Anne Ngasri. Amacam? Betul tak?
Categories:

4 ulasan:

  1. betul tu. sayang tak dapat pergi.

    BalasPadam
  2. cayalah fafau, anne n darling

    BalasPadam
  3. benci betol sepupu muja pergi tak ajak!!! dia ingat muja tak nak gi,, grrr,,,

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping