Sabtu, November 24, 2012


Hehehe... Memang kelakar betul la dia ni. Kalau dalam DAPigs, Si Ronnie Liu ni kira lebih kurang macam Si Mahfuz Bean tu jugak la.

Kalau Si Mahfuz Bean tu nak masuk Raja Lawak, memang disarankan sangat jika dia bergandingan dengan Si Ronnie Liu ni. Sama - sama suka buat lawak bangang.

Disebabkan dia kena asak sampaikan pemimpin dikalangan DAPigs pun turut serta, maka Si Ronnie Liu ni dah tak de cara lain dah. Dia terpaksa cari salah orang lain.

Disebabkan cabaran demi cabaran yang dia terima semakin hari semakin tidak mampu untuk dipenuhi, maka Si Ronnie Liu ni ambik tindakan paling bangang.

Dia cabar pulak pihak Kerajaan Pusat untuk tutup semua rumah urut yang ada dalam Malaysia. Pergh!!! Sampai tahap itu dia terpaksa buat.

Tindakan Si Ronnie Liu tu jelas menunjukkan yang dia sebenarnya dah semakin terdesak. Dia tak mampu nak jelaskan mengenai perkara tersebut.

Selain itu, Si Ronnie Liu ni juga turut GAGAL untuk melaksanakan tugas serta tanggungjawab yang telah diberikan kepada dia sebelum ini.

Nampak sangat la yang Si Ronnie Liu ni memang dah ketandusan idea nak menjawab isu yang berkaitan dengan Rumah Urut tu. Dia pun dah hilang akal dah sebenarnya. Itu pasal la dia terpaksa buat kerja yang bukan - bukan!!!
SHAH ALAM: Ahli Dewan Undangan Negeri Pandamaran, Ronnie Liu hari ini mencabar Kerajaan Persekutuan mengharamkan semua rumah urut di Malaysia.
Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan tambahan ADUN Sabak Datuk Warno berkenaan peningkatan masalah sosial yang berpunca daripada rumah urut dan pusat hiburan yang semakin banyak dibuka sejak pemerintahan Pakatan Rakyat mentadbir Selangor.

"Saya ingin memberitahu, di Johor Bahru ada rumah urut lebih dari 70. Semua negeri BN masih terus keluarkan lesen rumah urut tanpa masalah.

"Ini adalah kerana mereka tidak anggap rumah urut sebagai aktiviti maksiat dan tempat pelancongan," katanya di Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor tadi.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. lounch dgn pendekar amin- mampos u gi ambil LCE POKOK SENA

    BalasPadam
  2. orang kapir mana tahu maksiat. pas lagi bodoh tanggong dosa lah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping