Sabtu, November 24, 2012


Rasanya, semua rakyat Malaysia masih ingat pasal isu Wikileaks ni. Isu ni pernah menghangatkan bontot Si ketua Penipu tu tak lama dahulu.

Sumber dari Wikileaks ni didedahkan susulan wujud informasi yang dimiliki oleh pihak Kerajaan Australia melalui perisikan Singapura. berikut sinopsis mengenainya:
Menurut laporan The Sun - Herald semalam, pendedahan kabel Jabatan Negara Amerika Syarikat menunjukkan pegawai - pegawai risikan Singapura memberitahu rakan sejawatan mereka dari Australia bahawa Anwar terlibat dalam perbuatan yang dikenakan tuduhan itu - tindakan yang beliau nafikan sama sekali.

Kabel mengenai kes Liwat oleh Anwar ini bertarikh November 2008, lima bulan selepas kes tersebut terdedah dan disiasat polis.

Ia turut menyebut "Australia mengatakan bahawa perkhidmatan risikan Singapura dan (pemimpin kanan Singapura) Lee Kuan Yew memberitahu ONA dalam pertukaran pandangan bahawa pemimpin pembangkang itu sememangnya melakukan perbuatan tersebut. - Seterusnya...
Nah!!! Sekarang kita lihat pulak pihak Australia menolak rayuan yang dikemukan oleh Si Ketua Penipu tu untuk mereka masuk campur dalam urusan Negara.

Si Ketua Penipu tu sebelum ini memohon agar Australia dapat menjadi Negara pemantau bagi Pilihan Raya yang bakal diadakan.

Macam - macam alasan yang telah dikemukakan oleh Si Ketua Penipu tu. Siap dia tuduh macam - macam fitnah terhadap SPR. Namun semuanya ditolak mentah - mentah.

Jadi, adakah wujud kemungkinan bahawa penolakan tersebut ada kaitan dengan pendedahan yang dibuat oleh pihak Wikileaks sebelum ini?

Kemungkinan itu tetap wujud. Mungkin Australia juga cukup mengenali sifat Si Ketua Penipu tu melalui maklumat yang mereka ada. 

Mungkin diorang pun tak nak terlibat dengan pemimpin yang banyak sangat salah laku moral macam Si Ketua Penipu tu. Jika orang luar pun tak nak ada kaitan dengan Si Ketua Penipu tu, kita nak jugak jadikan dia Perdana Menteri buat apa!!! Mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping