Sabtu, November 24, 2012


Selepas dia dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri atas desakkan puak - puak DAPigs dulu, Si Ketua Penipu tu memang dah tak ada kerja lain.

Kerja yang dia tau buat hanya untuk memalukan nama baik Negara. Dah memang itu je kerja yang dia tau buat. Suruh dia buat kerja lain, dia bukannya reti.

Kalau betul la dia tau nak buat kerja lain, dah tentu sekarang ni kawasan Parlimen Permatang Pauh tu berkembang pesat. Tak jadi la macam sekarang ni.

Setakat pekan 'cowboy' je kata orang. Tu sejak dia jadi Timbalan Perdana Menteri tu. Sampai sekarang, keadaan masih macam tu jugak. Tak de perkembangan.

Jadi, apa lagi yang kita nak harapkan dengan Si Ketua Penipu ni? Dia nak jadi 'Hero' yang kononnya memperjuangkan Hak Rakyat? Jangan mimpi la.

Yang dia dok memburuk - burukkan Malaysia di luar negara tu pasal apa? Bukan sebab dia nak memenuhi kepentingan Politik dia sendiri? Bukan sebab dia nak jadi Perdana Menteri?

Tu semua dakyah pembohongan dia je. Setakat bercakap nak memperjuangkan Hak Rakyat, tapi balik - balik puak - puak kedarak dia jugak yang sapu semua benda. Tu pun masih lagi diorang tak sedar diri ke!!!
KUALA LUMPUR - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menegaskan Malaysia tidak memerlukan campur tangan asing dalam memantau pengurusan pilihan raya umum negara ini.

Beliau yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) dan Presiden Umno berkata, kerajaan Malaysia tidak boleh menggunakan campur tangan pihak asing bagi menangani masalah dan isu-isu berkaitan dengan sistem pilihan raya di negara ini.

"Jangan bagi malu negara kita dengan meminta campur tangan negara luar sedangkan negara kita telah diiktiraf dunia dan ramai yang merujuk Malaysia dalam masalah pendamaian dan sebagainya," kata beliau ketika berucap pada Himpunan Barisan 1 Malaysia di Pusat Perdangan Dunia Putra di sini, hari ini.

Laporan media Rabu lalu menyebut permintaan bantuan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah ditolak oleh Australia atas alasan tidak mahu mencampuri urusan negara.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping