Selasa, November 27, 2012


Sekarang kita dah tak heran dah dengan tindakan puak - puak Kahak Hijau ni. perangai diorang memang sebijik dengan perangai puak - puak Rejim Zionist Israel tu.

Seperti puak - puak Zionist Israel, puak - puak Kahak Hijau ni pun bukannya reti pasal 'Sempadan' ni. Diorang main langgar ikut suka hati diorang je.

Kalau sebelum ini, kawasan sekolah pun diorang ceroboh sampai hilang barang - barang milik sekolah terbabit. Padahal, orang dah bagi larangan jangan masuk kawasan tersebut.


Kali ini, dek kerana diorang tak berani dah nak masuk kawasan orang, diorang hantar pulak puak - puak yang tak reti bersyukur dengan rezeki Allah ni.

Ada hati nak buat kecoh kat Perhimpunan Agung UMNO konon. Tapi yang datang tiga empat orang je. Mana yang lain? Kata ramai sangat.

Sedar la sikit. Dapat wang ehsan tu pun dah kira bertuah la orang nak bagi. Duit tak dapat kat Rejim PAS Negeri pun, dapat jugak kat rakyat. Bukannya tak dapat lansung.

Kalau kena gaya, berdoa bukan main lagi. Tapi, bila tiba bab harta dunia macam ni, diorang nak melalak - lalak  tak tentu pasal kenapa? Tak bersyukur lagi ke? Masih tak sedar diri jugak, memang payah la!!!
PETALING JAYA: Perhimpunan Agung Umno secara rasmi bermula pada Selasa pukul 2 petang dengan taklimat daripada Presiden Parti Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak. 
Taklimat tertutup, yang akan dihadiri oleh kira-kira 2,000 pemimpin parti termasuk ketua dan ketua-ketua bahagian tiga sayap, akan diadakan di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra. 
Berikutan perhimpunan ini akan menjadi yang terakhir sebelum pilihan raya umum akan datang, Najib dijangka menyentuh mengenai isu-isu yang berkaitan pemilihan akan datang. 
Umno eksekutif setiausaha Datuk Abd Rauf Yusoh berkata berkata bahawa tidak seperti tahun-tahun sebelumnya di mana parti itu telah “ditutup sebelah mata” apabila perwakilan membenarkan orang lain, termasuk kakitangan media, untuk menggunakan tag mereka masuk ke dalam dewan taklimat itu, keselamatan tahun ini akan menjadi sangat ketat . 
“Kemasukan ke dewan itu akan melalui MyKad perwakilan. Ini bermakna tiada orang yang tidak sepatutnya dapat masuk ke dalam dewan. 
“Kita juga akan memasang jammers di dalam dewan untuk memastikan bahawa tiada butiran taklimat akan dihantar sama ada melalui SMS atau twitter,” katanya.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping