Ahad, November 11, 2012


Nampak gayanya, penyakit sindrom menafikan semua benda dikalangan puak - puak Pakatan Pembangkang ni semakin hari semakin kronik.

Mungkin, ianya dah mencapai tahap mampu membunuh seseorang pemimpin tanpa ada sesiapa pun yang menyedarinya secara sedar atau sebaliknya.

Yang paling bahaya, penyakit ini dicari sendiri oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Ianya berjangkit dikalangan mereka sahaja.

Kalau dulu, penyakit tu hanya dihidapi oleh pemimpin - pemimpin yang Assobiyah terhadap Parti Angguk Saja tu. Biar pun dah kena tangkap khalwat, tetap tak mengaku jugak.

Dan bukan setakat tak mengaku, boleh pulak pergi buat siri 'Road Tour' lagi untuk menafikan perkara tersebut walhal terang - terangan memang dia bersalah.

Kemudian tiba pulak zaman 'Meliwat' ni. Yang diliwat pun bukan orang lain. Sesama diorang jugak. Pun Si Peliwat tu tak nak mengaku yang dia 'diliwat' oleh DAPigs.

Dan tambah memalukan ialah apabila DAPigs, bersama - sama pemimpin yang kantoi khalwat dulu tu sengaja menyembunyikan Kebenaran.

Dulu diorang kutuk, diorang dakwa dan diorang tuduh Si Peliwat tu meliwat. Sekarang, bila ditanya, jawapan diorang itu dulu punya cerita. Yang sekarang ni, Si Peliwat tu tak meliwat?

Kalau dah dulu Si Peliwat tu meliwat, tak heran la kalau sekarang ni dia buat benda yang sama. Yang diorang ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat kenapa?

Dan yang termuktahir ialah berkaitan dengan isu Kebebasan Hak untuk memilih agama. Dah terang dah yang memang dia cakap macam tu. Pun nak nafikan jugak?

Bukti semua dah cukup. Malah yang bertanya tu pun dah buat kenyataan media. Lagi dia masih nak menafikan yang dia cakap benda tu? Agak - agak la wei!!!

Jangan la ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam pencacai - pencacai diorang tu. Rakyat Malaysia boleh tengok sendiri sejauh mana keikhlasan diorang.

Cuba la sekali sekala diorang tak buat kerja - kerja penafian macam ni. Mengaku je, habis cerita. Orang pun tak bising - bising. Tak de la menyusahkan orang!!! Setakat cakap je nak tegakkan Kebenaran, sekali tengok, 'Anu' pun bengkok!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping