Selasa, November 06, 2012


Buat sekian lamanya, kita dah dengar khabar angin mengenai sebuah video yang dikaitkan dengan Si Nurul Izzah ni. Dan sehingga kini, angin tu masih lagi bertiup kencang.

Memikirkan kenapa Si Nurul Izzah tu menyokong perbuatan maksiat dilakukan ditempat tertutup, terdetik jugak soalan sama ada ianya mempunyai kaitan atau pun tidak.

Walaubagaimana pun, sudah pasti Si Nurul Izzah ni tak nak orang tengok pun video tu. Jadi, kemungkinan sebab itulah dia keluarkan kenyataan tersebut.

Dan rasanya kemungkinan itu jugak la yang membuatkan Si Nurul Izzah ni tak nak orang tengok video dibawah ni dan dijadikan bukti terhadap apa yang dia telah katakan.

Bak kata Ustaz Fathul Bari, tindakan Si Nurul Izzah tu jelas satu cubaan untuk menyemaikan Pluralisme yang memberi implikasi negatif terhadap Islam.

Dan bukan setakat Ustaz Fathul Bari je yang memberikan komen terhadap kenyataan Si Nurul Izzah dalam forum di sebuah gereja sebelum ini.

Tetapi, kenyataan tersebut juga turut disanggah oleh Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Pusat yang menyifatkan tindakan tersebut sebagai tidak wajar.
Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Pusat Nik Muhammad Zawawi Salleh berkata sesuatu ayat Al Quran seharusnya diulas oleh orang pakar mengenainya, jika tidak ia boleh menyebabkan kekeliruan dan kerosakan. - SUMBER
Nah!!! Tak cukup lagi ke bukti bahawa apa yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu hanya salah satu cara untuk meraih sokongan dan demi kepentingan Politik semata - mata?

Kot ye pun Si Nurul Izzah tu Gila sangat nak dapat undi, jangan la sampai hukum Islam pun sanggup nak dijadikan alat demi kepentingan sendiri!!! Taksub sangat dengan Politik, jangan la sampai buat diri tu jadi Kufur!!!

Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. izzah...izzah...esok anak2 ko nk murtad pun ko bagi green light ker? takpun anak2 ko esok ada yg songsang ntah jadi gay ker, lesbian ker, tak pon dok besekedudukan pon takkan ko buat tak nampak je? statement ko ni seolah2 mcm merestukan anak2 ko nnti nk buat maksiat dengan syarat kena buat projek kt belakang ko lah, tempat tertutup, walau pun aku bukannya pro BN atau PR tapi statement ko ni jelas menunjukkan kecetakan ilmu agama. Islam tu mudah...amar maaruf, nahi mungkar. tapi agama baru ko ni elakkan maaruf, biarkan kemungkaran. Esok kalo malaysia ni anak beranak bapak ko yg memerintah ntah bala apa agaknya yg Allah turunkan....nauzubillah!

    BalasPadam
  2. MAMA,I NAK KELUAR UGAMA, MAMA /ATUK CAKAP SEMUA UGAMA SAMA. KITA HARAP DIALOG INI BENAR BERLAKU DALAM KELUARGA HANTU INI NANTI,,,

    BalasPadam
  3. Kalau ye pun nk menyokong UMNO jgn le dok merapu tk tentu hala.Bkn dia sorang je yg ada situ,ramai lg yg lain.Tk kn yg lain tu nk menipu.Utusan Malaysia dr azali lg memang akhbar penipu.Sebab tu dh berkali kali kalah saman fitnah.Cuba cari artikel "surat dr London yg konon ny mengata kn Tengku Razaleigh Hamzah terlibat dgn skandal BMF".Cuba cari pula artikel yg menghina Raja2 Melayu di sekitar tahun 90an.Nama je Kumpulan Utusan Melayu,tp bahasa Melayu istana pun tk faham,amenda ny."Sembah Derhaka"bermaksud tidak bersetuju bkn bermaksud derhaka.Sama juga "Raja beradu" bermaksud raja tidor bkn berlawan.

    BalasPadam
  4. wah..kah..kahh... kesian kawan ni.. meroyan

    BalasPadam
  5. kepada Tanpa Nama berkata 9 November 2012 11:02 PTG,
    ko meroyan apa ni..memang la dalam dewan tu ramai orang..ko tengok majoriti dalam tu sapa n bersidang tu bawah sapa..??? dah sah2 minah tak berapa cerdik tu cakap"kebebasan beragama tu perlu di sama rata kan,bukan hanya untuk golongan bukan islam sahaja.." ko nie bodoh ke buat2 bodoh..ke ko tak paham sebab dia cakap english..apa punya bingai..nak sokong pon berpada-pada la..jangan la sampai bab akidah agama ISLAM ALLAH nie di pijak2 pon ko kate betul..bingai bertingkat-tingkat..politik ni mana ada sempurna..baik memerintah dan PR..selagi negara ni aman dan semua penduduk ada kerja,makan pakaian,rumah,gaji, dan kemudahan2..aku rasa itu dah kira baik..yg tertindas tu sama2 lah membantu..jangan dok meroyan macam beruk..tak guna..

    BalasPadam
  6. “Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini(siap anjuran gereja lagi tu..lagi apa nak di kata..misah sewel..nak orang bukan islam undi pr pon sampai ketahap ni jadinya..)

    BalasPadam
  7. dasar penyokong kafir...semua nk gadai..pastu nk bangga2 kalau dh terang2 tu terima je lah....pr memang kafir.....dulu aku x nampak.. sekarang dah nampak sejelas jelasnya kelaknatan mereka anak beranak.....tak payah pikir sangat pon....DAH NAMPAK..

    BalasPadam
  8. nurul izzah tu...cun jugak..kalu dia sudi ..boleh main dgn dia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping