Rabu, Disember 26, 2012


Heran jugak. Bukan ke SI Ostazah Pening tu dah kata, hanya dengan menyokong PAS sahaja yang boleh masuk sorga. Kalau tidak, semuanya masuk Neraka belaka.

Jadi, apa kejadah pulak Si Mustapa ni masuk PKR? Dia tak nak jadi golongan yang boleh masuk sorga macam Si Ostazah Pening tu ke? Ke dia kurang yakin dengan PAS?
Mustapha Kamal yang kita sedia maklum merupakan diantara beberapa artis tempatan yang memberi sokongan secara terbuka kepada parti pembangkang. Kekerapan lakonanya dipertonton di televisyen tidak membataskan keinginanya itu.

Mustapa Kamal
Satu program yang melibatkan parti dari PKR khususnya untuk anak perantau dari kelantan telah diadakan pada 18 Disember 2012 bertempat di Ampang dan iannya turut dihadiri oleh pelakon veteran ini dan dikatakan secara rasmi juga sudah sah menyertai PKR.
Beberapa rancangan siri ceramah yang melibatkan kemunculan Mustapa Kamal diatas pentas parti politik ini juga dijangka akan dapat dilihat dengan lebih kerap seperti mana yang dilakukan oleh ‘Ustazah Abby Abadi, Ustaz Bob Lokman. Ustaz Hairi Othman’ dan kini senarai selebriti ini akan bertambah dengan kemunculan Mustapha Kamal pula. - SUMBER
Categories:

1 ulasan:

  1. What I dіԁn't know was how I would get all of what I wanted in just six hours. Also, by having a radio internship in your resume, there is a better chance for you to become a DJ when you apply for a job in any radio station in the nation. A MOBILE APP GIVES THE STATION A DIRECT MARKETING CHANNEL TO COMMUNICATE WITH THEIR LISTENERS.

    Feel free to surf to my website: just click the next web site

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping