Jumaat, Disember 28, 2012


Pergh!!! Parah beb. Ini betul - betul parah dah ni. Dah kemaruk sangat dah rupanya dia ni sampaikan tukang jahit isteri pun dia balun jugak.

Tapi, apa nak pelik ye tak. Dia sendiri jugak yang cakap. Semua benda kena bagi sama rata, 'Depan Belakang' sama rasa. Jadi, tak heran la kalau tukang jahit pun dia balun jugak.

Memang betul - betul Haramjadah la manusia musibat ni. Tak layak lansung dia ni nak jadi Perdana Menteri. Malah nak jadi pemimpin pun dia tak layak.

Itu pun dia masih ada hati nak bercakap pasal akhlak orang lain? Masih lagi nak bercerita bab agama pada orang lain? Patut la macam - macam musibah menimpa pada dia. Jenis manusia tak sedar diri, memang macam tu la gayanya!!!
Mahkamah Tinggi membenarkan Presiden Parti India Malaysia Senator Datuk S.Nallakaruppan dan dua lagi mengekalkan hampir semua penyataan dalam pembelaan bagi kes saman fitnah RM100 juta oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap mereka.


Nalla dalam pembelaannya yang difailkan pada 23 Mei lalu menyenaraikan kira-kira 10 orang merangkumi lelaki dan wanita bagi membuktikan dakwaannya berhubung seksualiti bekas rakan baiknya itu. 
Antara yang dinamakan di dalam dokumen tersebut ialah Shamsidar Taharin, Norlaila Abdul Majiddan Soma Rodrigo @ Anne.





Masya Allah depa boleh kata "Insya Allah, tak busy ... boleh". Boleh meliwat? 


Selain itu ada juga nama Mior Abdul Razak, Sukma Darmawan, Dr Munawar Anees, Azizan Abu Bakar, Ismail Mat Rabi, Hairani Mat Nafees dan seorang bernama Rashid. 
Vazeer Meera membuat keputusan sedemikian dalam permohonan Anwar yang difailkan pada 2 Ogos lalu untuk membatalkan beberapa perenggan dalam pernyataan pembelaan Nalla dan Utusan.


Nalla dan Utusan Melayu (Malaysia) Bhd serta Ketua Pengarang Kumpulan akhbar itu Datuk Abdul Aziz Ishak mengemukakan pembelaan justifikasi, perlindungan bersyarat serta komen yang adil, dan mereka bergantung kepada sebahagian pendapat majoriti dalam penghakiman Mahkamah Persekutuan bagi kes liwat Anwar pada 1998. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. semua tu auta sahaja...kalau nampak dgn mata kepala tu boleh la terima...ini sekadar cakap telefon...semua boleh dibuat...x pyh la nk auta rakyat...DSAI x rompak harta rakyat...itu semua org tahu...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping