Ahad, Disember 04, 2011


Siapa sangka, Datuk Seri Najib hari ni telah memberi pujian tinggi melangit terhadap Si Ketua Penipu tu dihadapan ribuan para perwakilan UMNO yang hadir di PWTC.

Dalam ucapannya, Datuk Seri Najib turut menempelak Si Ketua Penipu tu dengan menyifatkan "dia tak kuat sangat, tapi pandai berkokok macam ayam".

"Berkokok sana sini, bohong sana sini, tipu sini, tipu sana, fitnah sini, fitnah sana, main sini dan main sana," kata Najib sambil disambut gelak ketawa perwakilan.

Kononnya, kata Datuk Najib, Si Ketua Penipu ni kata 'kami juara'. Tapi dalam masa yang sama, parti sendiri pun masih kucar-kacir dan tak terurus.

Selain itu, Datuk Najib turut membidas dakwaan berkenaan Si Ketua Penipu itu akan mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri yang menyebabkan perwakilan bersorak 'boo'.

"Saya dengan Pak Lah masa tu, daripada mana dia cakap ni? Saya tanya Yang di-Pertuan Agong pun baginda gelengkan kepala," katanya  sambil tersenyum.

Kenyataan tersebut dinyatakan oleh Datuk Seri Najib berkaitan dengan agenda 16 Sepetember yang pernah dijanjikan oleh Si ketua Penipu tu sebelum ini.

Kononnya, kata Si Ketua Penipu tu, ada 30 orang ahli Parlimen Barisan Nasional yang sedia untuk melompat parti dan memberi laluan kepada dia untuk jadi PM.

Hakikatnya, dakwaan tersebut hanya merupakan satu Pembohongan yang maha besar pernah dilakukan oleh seorang pemimpin dalam Malaysia ni.

Bukan setakat orang di Malaysia sahaja yang dia tipu, habis satu dunia ni dah dikencingkannya hidup - hidup.

Datuk Seri Najib juga turut bertanya, berapa kali Si Ketua Penipu tu berani mengangkat sumpah bagi menepis segala fitnah yang katanya dilemparkan terhadap dia selama ini?

"Saya nak tanya dia, berapa kali dia bersumpah? Di dalam masjid? Tak de.  Di luar masjid? Tak de. Malah di mahkamah pun, tak berani. Masuk dalam kandang, tak berani bersumpah," kata Najib.

Kes liwat yang berkaitan dengan Si Ketua Penipu tu tak de kena mengena lansung dengan UMNO, tapi diantara dia dengan Saiful. Jadi, siapa yang pilih Saiful kalau bukan dia jugak?

Maka sudah jelas bahawa Si Ketua Penipu ni hanya boleh diumpamakan sebagai seekor Ayam Jantan yang kuat berkokok sebab itu je yang mampu dia buat. Suruh dia ambik tindakan, dia takkan berani. Maklum la, Ayam Jantan mana ada Telur!!!

10 ulasan:

  1. Sememangnya kaki penipu.Satu dunia dah dikelentungnya.Malang bagi pengikut yg buta tulinya...

    BalasPadam
  2. saya hanya menyokong pihak yang benar.tak kira sapa dia.adalah tak adil mendengar dr 1 pihak.kenapa tak berdebat je najib dan anuar.senang..bertengkar lah korang berdua depan2.kami rakyat ni nak nilai kebenran.keluarkan habis tuduhan2.hujah2.yg benar kami sokong la..tu ja.mudah kan?kita kan demokrasi.ap masalahnya.

    BalasPadam
  3. salam,
    daripada suruh diorang berdebat, lebih baiklah suruh anwar bersumpah dulu...itu lebih senang... :)
    senang jika kita memang dipihak benarlah... :)

    BalasPadam
  4. tak payah nak susah berdebat..takde makna nya pada kami rakyat jelata ni..yang patut sekarang.. dari sudut agama..anwar perlu bersumpah menafikan tuduhan yang dilempar itu adalah tidak benar..dari sudut sokongan pihanraya la cepat-cepat..rakyat nak mengundi. Tapi kenalah faham jika sapa tak berani dan kerana apa tak berani.
    Pastu kita pakat-pakat berdoa dan istiqarah pohon petunjuk Allah swt..janga mintakpetunjuk rasul yang baru diangkat tu...hampehhhhhhhhh..
    Ya Allah..Tunjukkan kami kebenaran dengan Kekuasaan dan Kebesaran MU..Tegakkan yang HAK..Hancurkan yang BATHIL...

    BalasPadam
  5. Prof kangkung si Aziz Bari merupakan orang yang mencadangkan strategi agar Anwar jumpa Agung untuk rampas kuasa 16 Sept 08, dia juga bagi cadangan bohong kononnya ada 30 ahli parlimen BN akan lompat ke fuckatan...hehehe strategi makan tuan, Perak pulak yang fuckatan terlepas.

    Awas permainan Aziz Bari lebih ganas selepas ini!!!

    BalasPadam
  6. Wahai saudara -saudara ku,cuba anda kaji abang Non, perwatakan beliau sekarang jauh beza yang kita kenali dulu,beliau menjadi role model bagi semua anak muda dan bakal pemimpin yang terbilang satu hari nanti, itu kata kita dulu,tetapi sekarang anda boleh lihat wajah beliau yang berkedut,tak ada nur,kusam,hitam melekat dan nak tengok wajah beliau pun tak sanggup,wajah yang menyembunyikan sejuta rahsia ,cuma mereka yang pakar sahaja tahu apa yang abang Non rahsiakan.nak ulas panjang2pun dah boring,benda sama je,....tak ada kesudahan.kita doakan dia mati cepat je,aman Malaysia .

    Boring cerita tak habis2 pasal dia....

    BalasPadam
  7. ANWAR KEPALA BABI NI MMG TAK SEDAR DIRI. DIA NI BAIK MAMPUS SAJA, MALAYSIA AKAN AMAN SIKIT. MMG KETEGAR MANUSIA NI.
    INSYAALLAH SG BULUH DAPAT AJAR DIA SIKIT. LEPAS NI DIA AKAN BUAT CERITA DONGENG ARSENIK, SAKIT PINGGANG DAN MCM2..TAPI SAPA PUN TAK PERCAYA KAT DIA DAH. LAST2 BUNUH DIRI DALAM JEL JE MELAUN SEEKOR NI..TENGOKLAH NANTI.

    BalasPadam
  8. DAH LA NI MUKA MCM HITLER, PIDATO PUN GAYA HITLER...TAPI PENGECUT NAK MAMPUS..GEBANG ATAS PENTAS BERANILAH.MANA DIA BERANI JUMPA RAKYAT MCM NAJIB???KALAU CERAMAH ADA NIK AZIZ BERANILAH..WALAU GAMBAR NIK AZIZ DAH CUKUP. PUNYA PENGECUT DAN DAYUS. CUMA BERANI DIBATANG PELIR NIK AZIZ DAN CELAH KELANGKANG BINI..PTUIHHHH
    MMG DIA NI DAJJAL LAKNATULLAH, SUMPAHAN BUAT ORANG MELAYU KERANA TERLALU PERCAYA KAT DIA DULU..

    BalasPadam
  9. TAPI YANG HAPRAKNYA HAM"PAS" KEPALA ULAR TU..DAH TAU MELAUN NI BERZINA DAN MENYONDOL BONTOT, MASIH DOK SOKONG DIA..
    NI LA BILA ULAMA BAHLUL JADI KETUa PAS.ROSAK ISLAM DAN MELAYU.
    ANWAR NI MAYBE DAH MURTAD. TAPI YG PASTINYA PAS ADALAH MUNAFIK PALING BESAR. SUNGGUH AKU TAK BOLIH BACA OTAK NIK AZIZ DAN PENYOKONG HAPRAKNYA..

    BalasPadam
  10. Bro, jangan marah sangat. Kita ajar Anuwar Gay ni masa PRU 13 nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping